tripple.

Sorry för sjukt dåligt bloggande dom senaste dagarna! Har helt enkelt haft bättre & roligare saker för mig än att sitta vid datan! Idag åkte min syster, bror & davvi hem, och min freja pyser imorgon natt! Det känns redan tomt här hemma då man under hela sommaren har haft folk omkring sig! :( Jaja, man vänjer väl sig efter ett par dagar och då är allt som vanligt igen! Ligger i sängen och ska snusa nu, är såååå trött! Har blivit 8 timmars sömn på två nätter, ajaj tilda! Nu äre healthy all day som gäller! Imorgon börjar vi! Jag är laddad! Nu kör vi!
Bjussar på ett par bilder på mig och mina bästisar från gårkvällens utgång! Hell yeah!


cant describe my love for u two!


HAHA! hip hop or whaaaaat :)


PUSS!


Kommentarer
Postat av: ems

haha svårt att urskilja er men jag antar att det är du som har på dig den nudefärgade klänningen med sparkles on it? är det h&m? =)

2010-08-15 @ 23:40:27
URL: http://weloveems.blogg.se/
Postat av: CK.

Mina underbaringar <3 Lovis er

2010-08-16 @ 08:16:11
Postat av: Jenny

Fina ni är! Förstår du är trött hoppas du snart får igen sömnen :)

2010-08-16 @ 08:24:28
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: sis

SAKNAR ER MASSOR! TACK FÖR DEN BÄSTA SEMESTERN!! LOVE UUU <3

2010-08-16 @ 10:25:08
Postat av: Ella

Var fester du någonstans? Glyfada? :)

2010-08-16 @ 13:27:15
Postat av: Anonym

ems, yes det är jag i den nudefärgade h&m klänningen! :)

CK, i lovis dig, kom hit nu! :)

Jenny, thanks! :)

sis, du kmr ju snaaaart tillbaka!

Ella, nja brukar åka till olika ställen! :)

2010-08-17 @ 10:11:02
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0