shiny.

Kom precis hem från den bästa sushi restaurangen här i Glyfada! Världsklass enligt mig, och då har jag ätit en hel del bra sushi! :) Mumma! Magen är stoppad, attans, jag som hade tänkt att klämma i mig lite b&j:s fairly nuts! Mitt kryp-in ropar att eclipse is on! Ngn som sett den?


En glad liten sparv i:
Shoes: Tory Burch
Bag: Miu Miu
Shorts: Zara
Shirt: Zara







Godnatt mina små bloggisar! jag hjärtar er! Ses imorgon!

Hipp hipp hurra på kusin Ingrids 1-års dag! Tilda saknar dig massvis... labooo dig

Update: Neej nej nej, jag skulle in och klicka hem min acnejacka nu (valde den grå), men den är borta? Någon som vet vart jag kan klicka hem den nu då? förutom acne.se?

Kommentarer
Postat av: Mygga

Ingrid hälsar med en blöt puss tillbax....Hon blev sååå firad i dagarna två. Massa paket. Tyvärr va hon jätte febrig igår.

Vi saknar dig med. puss o kraaam

2010-08-24 @ 07:36:26
Postat av: Stella

Vill se fler bilder på Glyfada och runtomkring där :)Vad kommer du att göra i höst?

2010-08-24 @ 09:27:19
Postat av: S

Var klipper/slingar du håret? :)

2010-08-24 @ 09:49:48
Postat av: Emma

Gillar verkligen blusen/skjortan! Himla söt.

2010-08-24 @ 09:54:29
Postat av: Calle

Bra där Tilda! Mer outfitbilder och mer av dina sjukt snygga ben. ;)

2010-08-24 @ 14:20:39
Postat av: Anonym

S, jag klipper o slingar mitt hår i jönköping när jag är hemma där, på hairinc som ligger på barnarpsgatan rakt över anna.k heminredning! heter stället, och min vän pernilla som äger stället fixar mitt barr så fint så!!



Stella, mer bilder på glyfada kommer! I höst kommer jag att börja plugga språk! :)



Calle, man tackar för komplimangen, mer outfitbilder it is!



mygga, ge flingis en krya på sig kram o en blöt puss tillbaka... kramar

2010-08-24 @ 22:24:02
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: J

Om du ber den som tar kort på dig att ha med sig ett litet vitt papper som han/hon håller ovanför blixten på kameran slipper du se så svettig ut på alla kort..

2010-08-24 @ 22:33:02
Postat av: Anonym

j, fast jag vet inte riktigt om jag blir svettig på alla kort! hmm

2010-08-25 @ 09:22:28
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0