sea n´city.

Var och käkade på ett nytt ställe igår som vi aldrig varit på innan, såg det från beachvägen när vi brummade förbi en dag! Okej, vilket ställe! Det var ett av dom vackraste ställerna jag har avnjutit mat på! Det kristallblå vattnet porlade längs strandkanten, facklorna lös upp det glittrande vattnet och lugnet infann sig! Jag käkade en mega oxfilé bit med en stor seasonal salad till! Det smakade utsökt! Nu ska jag bädda rent och dammsuga av här hemma, älsklingen kommer ju hem idag! Allt ska vara på topp då! Miss u hubbeli...
Bilden gör inte alls detta ställe till rättvisa...ska ta ett bättre kort nästa gång!
slurp! :)
Lilla mamsilusk!

Kommentarer
Postat av: Linda - maskara.se

Gumman miss you..Ni ser ut att ha det så my. Hälsa sis..Puss puss

2010-08-08 @ 10:43:23
URL: http://finest.se/lindahonkala
Postat av: Josie

mitt hjärta! Du e fin :)När ska vi planera in att du kommer o hälsar på då??? PUSS

2010-08-08 @ 15:37:48
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilket fint halsband din syster har på sig! Vart kommer det ifrån? Jättesöta e ni allihopa

2010-08-08 @ 21:26:57
Postat av: Anonym

linda, i miss u to... kom hit snart min tjorv syster!

Josie, du är finast min skatt! när åker du tillbaka? kommer till er framåt hösten, yihooooo.. misskiss

Sofie, syrrans halsband kmr från en smyckesbutik här i Grekland! :) TACK så mycket!!! krams

2010-08-09 @ 10:54:31
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0