noodle bar.

Har precis ringt hem mat från noodle bar, orkar inte ställa mig i köket idag! Mitt satans huvud värker fortfarande och det gör ont så fort jag gör någon hastig rörelse! Åh, försvinn nu miggen, nu. Ska ringa upp Mari nu, såg att hon ringt! Men först tänkte jag bjussa er på lite bilder från i förrgår på Gabis&Fabis hejdåfest..
Rodrigo, Gabi och Gilberto dansar loss!
Mina älsklingstjejer Mariela & Fabiana! (Fabi, come back :(..
Jag bar Dsquared2 från topp till tå, förutom leopard-ankelbootsen från Christian Louboutin!
HAHA :)
dance like nobody is watching... (new baggyjeans from dsquared2)
Ska lägga mig och vila en stund, mitt huvud (som alltid dagen efter ett anfall) värker fortfarande! Är träningsmatch senare idag och Mari vill ha med mig... får se om jag orkar! Är fortfarande mörbultad och ser ut som tio svåra år! Vad ska ni hitta på idag? Ge mig smarriga bak&mat tips... Inspo=noll!

Kommentarer
Postat av: anders

Är det Gilberto the king Silva från Brasiliens fotbolls landslag? Cooolt.

2010-08-22 @ 13:09:50
Postat av: Linn

God bedring! Håper du føler deg bedre snart :-)

2010-08-22 @ 13:32:08
Postat av: Emma

Hejsan



Snygga jeans och dom satt skitsnyggt på dig. Man kan inte bli annat än avis:)

2010-08-22 @ 14:02:42
Postat av: MALIN INSPIRERAR

riktigt snygga jeans!

2010-08-22 @ 16:46:55
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: Vera

En riktigt god och enkel kaka, 3 dl socker och 3 ägg, vispar man ihopa till en fluffig smet, sen blandar man i 3 dl mjöl, och lägger det i en insmörad form. Sen lägger man ner lite hallon ( om man nu vill ha det, kanske någon annan frukt) tycker det är godast med hallon! =)

Sen in i ugnen på 200 grader tills ytan blir lite ljusbrun och krispig! :D

En riktigt intressant blogg, älskar att läsa om alla kläder och skor!! Hoppas du blir av med migränen snart!

2010-08-22 @ 17:40:08
Postat av: Johansson

När hade du och Bjärsmyr tänkt att flytta hem igen då? :) Blåvitt saknar din kille enormt mycket!

2010-08-22 @ 20:12:00
Postat av: Sabina (makeupartist)

Åh skitsnygga jeans, i vilken butik kan man hitta dom?? Finns det olika modeller av dom baggyjeansen? eller har dom bara en sort baggyjeans av det märket??

2010-08-23 @ 00:53:35
Postat av: Sandra

Är gabi gravid? Ser så ut när M håller handen så på hennes mage.

2010-08-23 @ 08:53:32
Postat av: Josie

Mit lilla hjärta ! Kom till Holland så ska jag pussa bort den dumma migränen :( saknis

2010-08-23 @ 09:47:58
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yes det är Gilbert Silva från brassarnas landslag! hehe! han spelar i M:s lag här! :)

Tack, eller hur är jeansen snygga! Sabina, nej det finns en herrans olika modeller! Nästan bara dom jeansen jag har i en massa olika modeller & färger!!!!! Sök på nätet efter butik... kram o lycka till

Johansson, :) Och han saknar er.... det vet man aldrig! :) heja blåvitt

Sandra, yes, Fabiana är gravid! :)

2010-08-23 @ 09:51:20
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0