laze.

Godkväll raringar! Vaknade nyss upp efter en liten siesta! Nu är jag pigg igen. Sitter med senaste Vogue i soffan och sniffar underbar doft från mitt Yankee Candle, vanilla cupcake! (Absolut dom bästa doftljusen som finns!) Ska strax ta med mig Milo på en powerwalks runda vid havet! Ah så gott! Senare blire antingen avskedsmiddag med ståhej eller hemmakväll med kylling & philadelphia i ugnen! Call me!
En huvudlös Tilda i:
Ballerinas: Zara
Tischa: Zara (NY!) Mille var med hela dan'
Jeansshorts: Dolce & Gabbana
Väska/Bag: Miu Miu


I Glyfada centrum så ligger det mysiga cafeér längs hela gatan!

Shoppingutbudet är grymt, för att bara nämna några, D&G, MaxMara, Dsquared2, Th mfl...


Kullerstensgatan i centrum...

To be continued... Förresten, shoppade en helt fantastisk cremefärgad spetsdröm tidigare idag! Den är så vacker. Till fest med ett par höga heels, eller till vardags med boots och skinnjacka! Älskar grejen med spets, du kan matcha det lite som du vill, väldigt flickigt eller väldigt rockigt:) Jag gillar båda delarna. Du vet väl att spets är lika hett nästa år, så för tusan, behåll dina spetsgrejer eller spring och köp! Laze is fab.

Kommentarer
Postat av: Josie

Hjärtat jag känner rent spontant att vi måste göra en storstadsresa snart..high heels, faboulus dresses,beauty bag & massa partey!:) paris, new york? where to go?:D

2010-08-19 @ 19:50:10
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Stella

Åh vill se mer!!! :)Blir så glad av att se bilder från Aten/Glyfada!

2010-08-19 @ 20:11:41
Postat av: Camilla

Skulle vara kul att se din pojkvän på bild! Det verkar som du gör mycket på egen hand, är det verkligen kul? Gillar din blogg :)

2010-08-19 @ 21:59:28
Postat av: Malin

Nej, gud vilken söt t-shirt! :D

Har du köpt den på Zara i Sverige eller i Grekland? Tänkte om det fortfarande går att hitta den här... har aldrig handlat på Zara tidigare faktiskt men den där t-shirten vore ju perfekt för mig som älskar chihuahuor! :D

2010-08-19 @ 22:39:44
URL: http://malyn.se
Postat av: Annie

Jag har några frågor :)

Hur träffades du och din pojkvän?

Hur kommer det sig att han inte är med i bloggen så ofta?

Sjuukt bra blogg! Är lite smått avis på ditt glamorösa liv :)

2010-08-19 @ 22:52:54
Postat av: Maja

Hmm, en liten fråga Tilda.. Hur har du råd med allt du handlar. Här på bloggen förstår jag det som du köper något nytt varje dag. Och inte för den billigaste pengen.. Försörjer din man dej? För jag har läst att du ej jobbar. Kram maja. Ps. Älskar din blogg!

2010-08-20 @ 00:12:01
Postat av: Ida

vad fint där verkar vara! är det mycket turister där på sommaren? kram

2010-08-20 @ 01:15:14
URL: http://madrida.blogg.se/
Postat av: jonna

vilken mysig liten stad.. men du åker väl mest in till Athen om du skall shoppa?

2010-08-20 @ 09:59:43
URL: http://jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: Anonym

Josie snutt, we will book it! paris :) wooohoooooo!

Stella, det kmr poppa upp lite bilder då & då, håll utkik!

Camilla, min p-vän vill ej vara med här! Jag gör en del på egen hand, men mycket med min p-vän då han ej är iväg el tränar, annars umgås jag med mina kära vänner här, en massvis! det är bara det att jag inte alltid skriver om det här i bloggen! :)tack du!

Malin, köpte den i förrgår här på zara i grekland, nyinkommen!

Annie, jag & min p-vän träffades i skolan för en herrans massa år sen! Jag har valt att ha han utanför bloggen, ngn gång då o då kan han vara med! så spana in! :) krams & tack :)

Maja, jag bor med min fotbollsspelande p-vän här! Valde att följa med, släppa mitt jobb o min trygghet hemma i sverige! Det där med ekonomin är privat! :)tack maja, kul att du gillar bloggen! Kram

Ida, nix det är inte alls mycket turister här, folk har inte hittat hit ännu.... glyfada är verkligen en guldklimp!!!!

Jonna, eller hur! nja det beror på, här finns allt utan LV! :)

2010-08-20 @ 10:36:09
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0