how good?

Det här är vad min svärmor tipsade mig om. En helt ofarlig (hur bra?) giftpinne/cigg utan tobak, tjära och nikotin! Röken som kommer ut ur ¨låtsas¨ ciggen är vattenånga och helt OFARLIGT! Hedan-efter på mina fest/utekvällar så är det den här lilla rackaren som hänger med i väskan istället för festgift pinnarna! Nu ska det slutas röka helt och hållet! Känner mig redan friskare och sundare!



  1. -Avger ingen lukt
  2. -Skadar inte dig själv eller andra i din närhet eftersom du endast inhalerar och utandas vattenånga
  3. -Innehåller ingen tjära
  4. -Innehåller ingen tobak
  5. -Innehåller inget nikotin
NU JÄKLAR KÖR VI, GE MIG ETT PAR VECKOR OCH SEN ÄR DET ETT RÖKFRITT LIV SOM GÄLLER!

Update: Läs mer på Onecig.com

Kommentarer
Postat av: isabelle

men vad är meningen då med att "låtsas röka"? är det för att du känner att du måste ha något att hålla i handen? för ofta är ju folk ute efter nikokicken när de röker..



men det är bra om man ska sluta röka o vill hålla i nåt, så att det inte känns så ovant. vart kan man köpa sånna? :)

2010-08-24 @ 15:03:03
Postat av: jen

Åh, grattis till beslutet!

Toppen beslut tycker jag, som aldrig ens

smakat en cigg!! =)



Du kommer må bättre ska du se!

Kram/Jennie

2010-08-24 @ 15:04:04
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Anonym

Anledningen till att man röker är ju för att man är nikotinberoende? Annars skulle man ju lika gärna kunna sluta helt?

2010-08-24 @ 15:53:19
Postat av: Mandy

Och var hittar jag dessa? Låter ju hur bra som helst.

2010-08-24 @ 16:04:54
Postat av: Anonym

så lite så snygging, det är ju hel sant! och hur bra med ciggen!? Något jag verkligen måste testa! :) krami!/Hanna

2010-08-24 @ 17:05:23
URL: http://hannaochelina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Lycka till! Hoppas det går bra och du blir rökfri :)

Dom säljer sånna på flygplan

2010-08-24 @ 18:12:48
Postat av: Anonym

Hur får man tag på dessa??? har väntat länge på att något sånt ska komma:) tack för tipset och en bra blogg! kram

2010-08-24 @ 19:25:54
Postat av: Linnea

Jag har också sett sånna, men inte i Sverige...vet du om man kan köpa dom här? i Göteborg helst :) Kram Linnea...ps. älskar din blogg, du är sjukt snygg.ds

2010-08-24 @ 20:10:51
Postat av: sanna

vart köper man dem?!?=)

sanna

2010-08-24 @ 20:30:21
Postat av: MIllis

ÅH! FINNS DON I SVERIGE? PRIS? Vad heter märket?



Tack för snabbt svar. GIllar din blogg :)

2010-08-24 @ 21:43:59
Postat av: Johanna Andersen -shopping, vardag och drömmar om Italien

Åh SNÄLLA berätta vad de här cigaretterna heter!!! Jag ska köpa en hel limpa till min pojkvän, nu jäklar är det dags att sluta med stinpinnarna för hans del! Please please please!

/Johanna

2010-08-24 @ 21:59:36
URL: http://johannaaandersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag köpte min cigg på onecig.com! läs mer o beställ hem där! om de e ngt ni inte fattar, tell me! kramisaaaaar

2010-08-25 @ 09:21:03
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad bra ! Då ska jag packa på min sambo sånna .

Själv slutade jag för 2½ veckor sedan och har inte rökt ett bloss . Men nu vill jag ju nästan åröva det här ändå , hahaha .

/S

2010-08-25 @ 21:47:40
URL: http://www.sofiaa.com
Postat av: Helen

Hej Tilda o alla andra!

Jag har en kompis som säljer onecig här i Sverige (Göteborg) så säg bara till för mer info och så fixar vi ett fint pris till er ;)



Kramar Helen

www.lecookie.blogg.se

2010-08-27 @ 16:13:47
URL: http://http:/lecookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0