hello and coke.

Har storstädat, och då menar jag verkligen storstädat! herrejävlar så dammigt det var! :) Blir så när man konstant har haft inneboende här! Men nu är det rent, snyggt och luktar gott igen! :) Ska tassa ut till solstolen, är nästan olidligt varmt så helst av allt vill jag egentligen parkera mig framför ac:n och kylas ner! Iaf, tar med mig hellotidningen och läser om Robbie Williams bröllop istället, lighten och sömnen! hasta la vista, adios!



Jag längtar nästan efter lite höst när det är så här olidligt varmt! Är det höst hemma ännu?
Muffin, jag saknar dig redan, massor :(

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Tilda,



Jag undrar bara hur du har fått dit funktionen "google-översätt" i bloggen? Är det ngt man själv lägga dit?



//TESS

2010-08-17 @ 15:48:23
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

höst i mitten av augusti?!

söt du e, du vet väll att juni, juli augusti är sommarmånader i sverige! ; )



förra året var det sommar i södra sverige till slutet av september tillochmed, själv badade jag och sov i båten på käringöns gästhamn då, de va varmt och soligt : )

om grekland kan jag inget om vädret, blir det höst och vinter kallt där?

kram anna

2010-08-17 @ 16:10:17
Postat av: Anonym

[1] SMHI definierar hösten som den årstid när dygnsmedeltemperaturen är fallande OCH ligger mellan 0 och 10 grader...



Så nu vet du : )



kram anna

2010-08-17 @ 16:17:45
Postat av: Stella

Åh jag vill också bo i Glyfada! San tin Ellada pouthena allou ;) Lärt dig någon grekiska?

2010-08-17 @ 17:00:26
Postat av: emmet

saknar dig massor redan me skruttan!! TACK för allt! <3

2010-08-17 @ 17:28:59
Postat av: JJ

Ja jätte varmt verkligen. Jag har inte vant mig ännu om man nånsin gör det :) Tråkigt när besöken åker hem , man blir så ledsen och tom då :( Längtar så efter att vi får boende och folk kan komma ner . Jag har hört rykten om att det går båtar härifrån till athen. Hälsa karln din. puss

2010-08-17 @ 20:07:36
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0