coffe with milk.

Bestämde oss efter frullen för att puttra in till kolonaki (the center!) en sväng! Min man skulle kolla in en sak och jag skulle kolla två! Var inne på Hermes en sväng men mitt armband var slut, så typiskt! Får köpa det på flygplatsen nästa gång istället! Sprang också in en sväng på LV, letade som en tok efter min denimväska a la maria montazami utan att lyckas! :( Jag letar vidare annars får jag be dom beställa hem den åt mig för den ska definitivt bli mitt nästa väskköp! Gillar ni?
Lilla jag på kolonaki med min enorma panna!
Ikväll blir det hejdå-fest för Gabriel & Fabiana som flyttar hem till Brasilien, åh jag vill inte! Kommer lipa som en tok, hatar att säga hejdå till folk... kommer sakna ihjäl er två underbara människor...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fin väska!!

2010-08-20 @ 19:01:23
URL: http://carroheterjag.blogg.se/
Postat av: Tea

TILDA!



Jag måste bara så säga att du verkar vara en störtskön och genomgo brud. Det sitter nog måååånga tjejer där ute i världen som skulle vilja gå i dina skor :) Har följt din blogg nu i några månader & I love it. Älskar att läsa om din shopping och den (verkar det iaf som!) härliga stämningen ni har där nere i Grekland.



Keep it up! :)



stor kram från en smålänning till en annan

//Tea

2010-08-20 @ 19:10:57
Postat av: S

Blir så glad av att se bilder :) haha sitter och ler! Tips på bra shopping i Kolonaki? Vad har ni för bil? kan inte tänka mig att ni åker t-bana!

2010-08-20 @ 19:21:28
Postat av: helene

Tilda! Sitter fortfarande och väntar på tränings/matschemat du lovade i förra (?) frågestunden! :)

2010-08-20 @ 19:40:00
Postat av: Emma

Enorma panna? Skitsnack!!! Du ser ju FAB ut :)

2010-08-20 @ 21:58:33
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad menar du med enorma panna? : /



kram anna

2010-08-21 @ 13:50:09
Postat av: Anonym

fina du,,,,

2010-08-22 @ 08:13:53
Postat av: denise!

ifs, du är skitsnygg i din enorma panna! älskar din stil och livsstil, du verkar verkligen helt fantstisk :) KRAM

2010-08-24 @ 16:29:09
URL: http://denajsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0