blue & golden touch.

Igår när vi var på stan så fyndade vi ganska rejält! Bla. ett par marinblå ballerinas i läder med guldpärlor på! Älskar att slänga på ett par lite x-tra detaljrika skor (exempelvis ballerinas!) till en vardagsklädsel, classy!







Köpte också nya handdukar i guld, svart och brunt till vårt badrum här uppe, älskar dom!
Dom ser så eleganta och lyxiga ut! Big love! Slank även ner ny tvål+tandborstekopp i ormskinnsmönster,
även dom i guld, har snörat in ganska rejält på GULD!

Förresten; fortsätt skriva i inlägget nedan vilka ni är, så KUL läsa om er!


Kommentarer
Postat av: Emmaria

SNygga ballerinas! Håller med, snyggt att matcha enkel outfit med piffiga skor :)

2010-08-13 @ 12:40:29
URL: http://emmaria.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ballerinaskorna var jättefina. Personligen går jag alltid i skyhöga klackar, (förutom när jag joggar) men jag kan tänka mig att gå i ballerina skor om jag nu lyckas hitta några riktigt unika och snygga. Det är ju alltid kul att ha nått som ingen anan äger.

2010-08-13 @ 13:57:29
URL: http://erunway.blogg.se/
Postat av: Kristin

jag har också de där skorna från zara! De är superfina och sköna men stenarna lossnar heela tiden. Efter en månads försiktig användning har typ 40-50 stenar lossnat :(

2010-08-13 @ 14:03:28
Postat av: L

Hej har ett litet önskemål. Skulle du kunna skriva vart du köpt sakerna du shoppar? Grymt inspirerande och glädjespridande blogg annars. Du verkar vara en riktig pärla till person! keep up the good work:)

2010-08-14 @ 00:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0