beach walk.

Godmorgon, kom nyss hem från den dagliga morgonwalken! Tog med mig cameran idag och tänkte läska er med lite härliga bilder!
på allén ner till stranden!
jag & min lilla bysse mellsson!
mille & jag matchar varandra med koppel & shades!
beautiful view!
ett mysigt cafe längs havskanten!
HAHA! :) humorn är dålig på morgonkvisten!
Sådär ja, en sån här underbar sträcka har jag varje morgon, visst är det vackert? Bara av att veta att havet skymtar ett par meter ner gör mig glad & lugn! Älskar mina morgonprommisar! Solen steker, havet glittrar och svetten rinner! :) Har druckit en god hallonsmoothie nu, jag har ofta varierande smoothies, men idag blev det vaniljyoughurt, hallon & banan i (banan är till för att mätta!) Vad har ni i era smoothies? favvis? hit me, i need some new inspiration!

Gick förbi en superfattig invandrarfamilj idag som bodde under ett träd vid hamnen! Så fort jag kom hem slängde jag ner kläder och skor i en påse som jag ska ha med till dom imorgon! Vet att det inte är mycket till hjälp men visst är det tanken som räknas? Lite hjälp iallafall! Solen kallar, later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mango, hallon, banan och honungsmelon är världens goaste fruktsallad som är gott på morgonen...kanske med lite vaniljyoghurt till =)

2010-08-01 @ 09:56:53
Postat av: Anonym

Detta är inte en smoothie men den är jättegod i Greklands hetta!

Du mixar isbitar, apelsinjuice och hallon/jordgubbar (med jordgubbar smakar det lite mer tomatjuice tycker jag) och tada! Det är klart:D blev lite avis. När du visade bilderna, jag har grekiskt i blodet så jag är där varje sommar men kom hem i måndags:( I want to come

2010-08-01 @ 09:57:42
Postat av: J O H A N N A

Åh promenad i paradiset! Inte alls avis haha ;)

Smoothies är verkligen namnam!

Jag brukar mixa:

1 banan

2 äggvitor

2 dl valfria frysta bär

2,5 dl mjölk.

Bästa starten på dagen =)

2010-08-01 @ 10:01:39
URL: http://gandhis.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej söta du! :) jag har en fråga till dig.. Talar du bra/flytande grekiska? Om inte, är det inte jobbigt att bo i ett grekiskt talande land, eller fungerar engelska lika bra? :) Tacksam för svar, kram

2010-08-01 @ 10:25:56
Postat av: Anonym

Det är supergott att ha vanlijyohgurt, banan o apelsinjuice i sin smoothie :)

2010-08-01 @ 10:30:53
Postat av: Nathalie

Detta är ingen smoothie men den är jättegod, du blandar apelsinjuice isbitar och jordgubbar/hallon (med jordgubbar smakar det tomatjuice tycker jag:P) och tada det är klart!

P.S. Blanda det i en mixer;)

2010-08-01 @ 13:46:53
URL: http://nathalyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

testa:

banan

is

mjölk

kesella

oboy



SJUKT gott=)

2010-08-02 @ 11:47:50
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack sötingar! :) i will try everyone!

2010-08-02 @ 12:01:43
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: jönköping :D

Pressa en apelsin och mosa en banan med gaffel.. Blanda ihop det och njut :) mixa ej.. fruktansvärt gott :)

2010-08-02 @ 15:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0