yesterday.

Igår kväll mötte vi upp två killar från laget och tog en öl på beer academy! Mycket trevligt! Jag drack bara vatten, Är livrädd för att migränen ska komma! Vaknade nyss, tog en liten x-tra sovmorgon idag, men nu är vi uppe, och på benen, käkar färska påskfrallor från bageriet! Ska snart studsa ut i solen, sola ett par timmar, sen ner en sväng till min favorit affär, vet en leverans som skulle komma idag! Excited! :) Sitter och kollar resor till ROM, tror vi åker dit över helgen! Jag älskar den staden! Vi måste bara kolla med Milo så allt löser sig med honom, hoppas Chino är hemma (melles chiwi bästis.) så han kan vara där! Han älskar nämligen att vara med Chino och busa! Vad ska ni hitta på över påsk? Hallååååå jag vill ha svenskt godis och anton bergs mandelägg i mitt påskägg... mami, varför har du inte skickat ett ägg med svenskt gotte till din dotter? ;)
Gårdagens Kvällsoutfit:
Jeans: Zara
Kavaj: Zara
Skor: Ysl
Väska: Louis Vuitton

Kommentarer
Postat av: sis

hehe vi tar en skype senare sissy så äter vi mandelägg ihop! ;) SAKNAR TOO MUCHO NU! låt veckorna susa förbi i gudrun varning nu så ni kan komma hem! <3

2010-04-01 @ 10:06:45
Postat av: moster mia

Tusen pussar & kramar i påsk till dig och Mattias

Från Mia, Mats, Tuva, Lollo och Sophie.

Låter inte så dumt med en tripp till Rom gumman.

Idag går flyttlasset, känns lite sorgligt och mycket kul för Soffi.Ha det gott!

2010-04-01 @ 11:04:58
Postat av: Sara

Men vad snygg du är tjejen!

Riktigt härlig outfit.

Är jeansen gamla eller finns de fortfarande i butik tror du? kramar!

2010-04-01 @ 11:57:15
Postat av: Mami

Men mitt hjärta.. Vi kommer ju om en vecka!! Du behöver inte vara orolig, mitt lilla barn.. <3<3

2010-04-01 @ 12:41:07
Postat av: Lina

Måste bara fråga om du är förlovad? Har iaf en fin ring på det fingret :)

2010-04-01 @ 13:45:10
Postat av: Anonym

SNYGG DU EEEEEEE

2010-04-01 @ 21:51:45
Postat av: Anonym

men snart ses vi nu sis... inte länge kvar! love

moster, hälsa soffi o lycka till... ha en underbar påsk.. kärlek



tack sara, jag tror dom fortfarande finns i butik, skinny jeans, ska ta reda på numret! Kram



bra mamis, :)missssss u



2010-04-02 @ 07:54:10
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lina, nej inte än! 1:a april igår... visst är den helt fantastiskt! :)

2010-04-02 @ 07:59:00
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh jag som lovade mig själv att INTE bli lurad, fuck! Mm den är urläcker! :)

2010-04-02 @ 08:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0