To town.

Godmorgon alla sötisar! Kom nyss hem från morgonprommis med min lilla mille. Vi traskade nere vid havet, helt underbart och solen steker där nere redan! :) Kommer bli en riktigt varm dag! I like it! Bestämde mig för att jag ska packa strandväskan med massa frukt och gå ner till stranden sen och lägga mig, tar ju tusan ännu bättre där nere än vid poolen! eller? Ska bara ner till stan en snabbis först och fixa en grej och käka med Ana! Hur är vädret hemma i Sverige? Sol? Regn? Varmt? Funderar på om jag verkligen ska åka hem till Sverige nu den 10:e eller om jag ska stanna kvar tills älsklingen åker hem... vill ju ha våååårväder om jag ska hem! hehe, pusse
Today I look like this:







Klänning: Acne
Skor: Zara
Väska: Louis Vuitton

HAHA, min utväxt ser ju hemsk ut, får fixa det så fort jag kommer till Sverige! Ojdåå

Kommentarer
Postat av: Isa

I göteborg har det varit för mycket tråkväder Regn, grått och trist:( Får hoppas på att solen tittar fram snart och ger oss det vårväder vi vill ha. Ha en bra dag!

2010-04-30 @ 10:17:43
Postat av: CK.

SNYGGING där... <3

2010-04-30 @ 10:32:09
Postat av: sis

ojojoj så ja saknar dig... tycker absolut du ska komma hem snart, å inte vänta på mb.. vill ha dig hem nu! <3

2010-04-30 @ 11:36:56
Postat av: Susan

Gorgeous shoes! Du har inte möjlighet att visa en bättre bild på dom?

2010-04-30 @ 12:46:23
URL: http://transusan.blogspot.com
Postat av: JJ

Här i Gävle var det 6 plus grader igår och då säger nyheterna "passa på och njut nu av värmen för snart kommer kylan" Jag undrar bara då vilken värme menar dom vi ska njuta av ? Vi fryser ju redan ihjäl.

2010-05-01 @ 10:33:44
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Denise

Du är så jävla snygg så jag dör. Och även klänningen är to die for! Oh my, alltså.

2010-05-29 @ 23:31:02
URL: http://brandnewdenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0