nude it is.

Usch, hade super problem att somna inatt, gick verkligen inte... så nu är jag ap trött och så har jag huvudvärk! :( Ska pysa iväg på lite ärrenden! Idag är det lite molnigt ute, så inget solande än iallafall! Hoppas molntäcket försvinner till eftermmiddagen! Eftermiddagssolen är ju härligast! Passar på att åka till carrefour då istället, ska leta efter en parasollfot till mitt nya, fina, stora parasoll! :)
Idag fastnar jag verkligen inte på bild, känner mig ap ful! Ikväll är det match för lovisen, och hv spelar ju också idag! Får ha fyra ögon ikväll, två på tv:n, två på datan!
mina nya nude färgade älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är alltid fin!

2010-04-07 @ 11:34:53
Postat av: anna

snygga dojjor!

Postat av: Anonym

Kan inte du rada upp alla dina skor och ta kort ! det hade vart riktigt kul att se hur många och vad för skor du har ;)

2010-04-07 @ 15:14:27
Postat av: Anonym

tack vad snälla ni är, som vanligt! kanske jag kan göra! krammmm

2010-04-08 @ 09:01:30
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: emma

guuud så fina skor.

får man fråga vart dem är köpta? :)



din blogg är super!

2010-05-25 @ 20:41:22
URL: http://eseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0