mirror.

Införskaffade lite nytt till lilla badrummet uppe idag! Vi har inte gjort något med det! Allt går ju i vit puts här, som jag älskar! Så köpte en vit, krusidullig spegel i vit slitet trä! Älskar den! Nya söta små handdukar med broderier och toffsar och en vas med vita rosor i! Satte upp små vägg tavlor också med budskap i vitt slitet trä! Älskar allt vita trä med slitningar på! :) Ska ha det överallt den dagen då vi skaffar hus!
Skuggan gjorde så spegeln såg mörk ut, den är mycket vitare!



Söta små handdukar och goda doftande tvålar!



Min favorit blomma: ROSOR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint så fint!

2010-04-16 @ 16:43:01
Postat av: malin

ååå jag älskar rosor jag med! så vackert och klassiskt:)

2010-04-16 @ 18:13:58
Postat av: sanna

Hej, känner inte dig men jag kom in på din blogg av en slump genom Hanna Lindqvist (våra pojkvänner spelar i samma lag och så går jag och hanna i samma klass på högskolan). Vill bara säga att jag har fastnat för din blogg, den ger inspiration genom både dina kläder och din inredning. Om jag ngn dag inte vet vad jag ska ta på mig så går jag in på din blogg och inspireras.. Grymt bra blogg! Sanna

2010-04-16 @ 18:56:10
URL: http://virtualdiva.blogg.se/
Postat av: jonna e

"du skrev när vi skaffar hus" , jag måste bara fråga, känner man när man hittat rätt person att leva sitt liv med? sin själsfrände ? det verkar som om du gjort det, men den klassiska frågan bara , hur vet man som sagt? känner man det på sig helt enkelt? du har en mycket underhållande o fin blogg förresten, riktig fashionista ! keep up the good work ! =)

2010-04-17 @ 02:00:18
Postat av: Anonym

tack, ja men eller hur... den finaste lilla blomisen! :)

hej sanna, jaha ok där ser man, men tack så hemskt mkt, vad gullig du är...:) åh så glad jag blev nu!!! KRAM tilda



jonna, man bara känner det... om du trivs, skrattar, bråkar, gråter så är det rätt... jag känner att jag har hittat mannen i mitt liv, jag vet att jag har gjort det också. jag är världens lyckligaste fortfarande efter tre år och jag blir bara mer kär var dag som går... om man kan bli mer kär!! tack sötis! Krammmm

2010-04-17 @ 23:22:22
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0