Favourite.

Goddagens people! Kom nyss från stan, fick en super fin present idag av min karl, special edition, show u guys later! Jag älskart redan! Käkade en god ceasars sallad på flo cafe och drack en smarrig mojito till! Saknar min lilla mami massvis redan. Världens bästa mami! Kom tillbaka, så tyst utan dig :( flo cafe är trökigt utan dig!
Har känt mig sjukt obekväm idag, därav bytet till min favoritklännig istället från american vintage, slarvade till barret och tog av det rosa läppstiftet! Har gått och känt mig sunkig, svettig & äcklig hela dagen och inget har varit bra, varför känner man sig så sjukt ful vissa dgr och känner sig obekväm i allt? Jaja, ska pipa upp till gymmet strax, beach 2010, here i come! tjosan trosan

UPDATE: På tisdag är det premiär för sista säsongen av the hills på mtv, (snyft!) Jag kommer att sitta klistrad framför burken, kommer ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

världens finaste hår!

2010-04-23 @ 18:26:21
Postat av: Anonym

hej tildis.. du är så fin så du har inte alls någon fulis dag! japp vi åker hem i sommar och jag stannar där enda till början av oktober och niklas början av september så det blir lite tid att spendera hemma iaf:) hur är det med er ska ni hem nått?? puss elina

2010-04-23 @ 18:39:40
URL: http://hannaochelina.blogg.se/
Postat av: emilia

du är inte ful någonstans... du är ju så vacker jämt

2010-04-23 @ 20:58:33
Postat av: Mami

Älskar dig mitt hjärta...<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-04-23 @ 21:57:31
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt fin dag!

Kramar

2010-04-24 @ 11:31:17
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: Elise

Hej Matilda det var längesen!!Du är alltid lika söt ju!! Hur tusan får du till de fina lockarna i håret? Kram Elise

2010-04-24 @ 13:42:06
Postat av: Anonym

ahh sötisar! Vad gulliga ni är! :)



heeeej elise! tack gumman, söt du e! mina lockar får jag till bäst med min plattis/locktång i ett från babyliss med keramikplattor! den är fantastisk, lockar sådär perfekt istället för för mycket!! Kramar tilda

2010-04-24 @ 14:05:33
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Ida

Kan inte tänka mig att du har någon ful dag!!! Jättebra blogg, halkade in här av en slump och nu är din blogg den första jag klickar in på. Måste säga att jag totalt ÄLSKAR din stil!! Du verkar vara en helgo tjej verkligen också är du jättevacker :)

2010-04-24 @ 14:40:10
Postat av: Anonym

ida, tack sötaste du!!! vad gullig du e, du har gjort min dag! kramar

2010-04-24 @ 14:48:49
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Josie

älskar dom här bilderna på dig skrutt, så himla vacker!!

2010-04-26 @ 10:55:51
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0