diamonds are a girls best friend.

Har varit en sväng med mamsing nere på staden, troligtvis kommer dom med ett plan hem till sverige imorgon bitti, så vi får hoppas att det lyfter då också, ser ju inte så lovande ut dock med tanke på att dom har stängt arlandas flygplats igen, jäklans vulkan skit. Hittade lite smått & gott på stan idag med, söta kjolar på zara, sötaste morgonrocken och så mitt fantastiska guldhalsband med kors i diamanter! Diamonds are a girls best friend! Det kommer jag aldrig ta av mig, ska sitta på för alltid! :) Nu doftar det god mat från köket, jag har fått önska och det blev stuvade makaroner med köttbullar! Mums, hörs senare! :) Pusssssiluski
Ruffstuffsig morgon frippa!
Mitt fantastiska guldhalsband m diamanter!

Grå Chinos: Dsquared
Leopardtopp: Berschka
Läderjacka: Helmut Lang

Kommentarer
Postat av: Janna

Mmmmumma, makaroner med köttbullar. Riktig svenssonmat (saknar)=))

Ha en kanondag!!

Kram

2010-04-21 @ 15:32:32
URL: http://kopella.blogg.se/
Postat av: Janna

Skönt ändå att ha familjen kvar lite längre än planerat ju=)

Ja, får verkligen ses snart...nu har jag rätt mycket på tapeten men helger e jag alltid ledig=) Vi får knapra på den!

Kram

2010-04-21 @ 21:10:07
URL: http://kopella.blogg.se/
Postat av: maria

super fin som vanligt.

2010-04-22 @ 07:48:58
Postat av: Hanna

Jättefin rufsfrisyr! =)

2010-04-22 @ 16:56:46
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0