Challenge.

Blogg jag läser först: Skrutteplutten josies blogg, den klickar jag alltid in på först.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: hmm, dasha?

Kändisblogg jag följer: Hibbs & Mogis & Isabel Adrians bloggar.

Mest kända bloggare jag sett IRL: HAHA, tror inte jag sett någon..

Första bloggen jag började följa: Blondinbellas, haha

Bloggare jag beundrar och varför: Hibbs, hon står alltid för vad hon skriver och tar upp viktiga ämnen i bloggen!

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Kontakt med nya människor! Det är nog ändå det bästa!

Då hatar jag att blogga: När jag inte har något att skriva om och när ni är taskiga med era kommentarer!

Då älskar jag att blogga: När ni kommenterar mycket! Finns ju inget roligare! Då blir jag x-tra taggad att skriva på ännu mera! Så kommentera mera!

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet:
Mina favoritbloggar är vänner till mig, och enligt mig dom roligaste bloggarna att läsa, josieswall.blogg.se, ninaowernbloom.blogspot.com, hakunamatata.blogg.se, hannaochelina.blogg.se, sophiesundhall.blogg.se, och soppan.blogg.se!

Nu utmanar jag följande (om ni vill): Alla ni som länkats här över. Och ni andra med såklart. :) Let's go!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Fin blogg du har! Hittade hit genom en annan greklandsblogg, bor själv i Peiraias så vi är ju nästan grannar ;) Ha en bra dag & blås inte iväg :)

2010-04-21 @ 10:20:02
URL: http://jenniec.blogg.se/
Postat av: Josie

naaaaaaaaaaaa min lilla tussilago :) Gulledig va glad jag blev nu!

2010-04-21 @ 12:15:26
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Smulan

visst att folk inte ska vara taskiga men du behöver väl kanske inte alltid skriva ut att du minsann köper så dyra märken och att det du har på dig kommer från gucci, juicy osv i nästintill varje inlägg.. jag har inga problem med det men vet att det retar folk och då skriver dom elaka saker bara "för att" liksom... om du har skrivit vart dina saker kommer ifrån någon gång så räcker det litegrann.. du behöver inte skriva det varje gång dom återkommer.. inget elakt! bara feedback!!

2010-04-21 @ 12:32:08
Postat av: Anonym

smulan, det här är min blogg där jag skriver vad vad jag vill.. jag har alltid skrivit så och kmr fortsätta med det oxå! :) men tack ändå!

2010-04-21 @ 13:54:40
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fortsätt skriv som du gör :) Vi som tycker du har fina kläder är självklart intresserade av vilket märke det är, och vart det är köpt!

Hoppas du har en härlig onsdag!

2010-04-21 @ 14:08:08
Postat av: Elsa andersson

"enligt bloggen så verkar hon vara en ytlig snorunge som tror att hon är snyggast i världen... Om det finns något annat än gucci, prada, lv osv.. tycker jag hon borde visa det" citat från en nära vän som läser din blogg.



Kikade in här nu, ska ge dig en ärlig chans :D fin blogg kram!

2010-04-21 @ 19:45:08
Postat av: jonna

do your thing ;-)

2010-04-21 @ 20:14:50
URL: http://www.jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej du elsa andersson! vet du vad? då tycker jag att din nära vän ska ge fan i att gå in på min blogg om hon nu stör sig så, hon känner inte mig överhuvudtaget, och jag skriver ut det jag har på mig, ska jag ljuga istället? ytölig snorunge? HAHA! Tack så mkt! Kul att du gillart!

2010-04-21 @ 20:25:54
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: nikki

sicka knäppjökar det finns tildis :)

hade jag kunnat köpa endast exklusiva märken hade jag mer än gärna gjort det. Absolut inget fel med det och tur att det finns någon som kan så man får se läckerheterna ;) OCH skriver du inte vart sakerna kommer ifrån så kommer folk klaga på det, alltid är det något man gör fel..



Om du fortf har kvar hunter stövlarna testar jag gärna dem när du hittat hem. New york om 2 veckor!! weeei :)

kramis

2010-04-21 @ 21:19:18
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0