Blue & White.

Har på mig min nya fina kjol som jag köpte igår. Den är helt underbart fluffig & härlig! Matchar tillsammans med ett vitt enkelt linne & guldiga smycken! Nu ska jag och älskling köra allesammans till flygplatsen, planet ska tydligen starta... kommer få en smärre chock när vi kommer hem igen. Nu har det varit liv & rörelse konstant i två veckor, sen idag kommer det att vara knäpptyst, huuuua :( Jaja, snart åker vi med till sverige, i nästan hela två månader! Saknar min twinnie & vännerna massvis, vilken sommar vi ska ha tjejer! Nähä, dags att puttra, off to the airport!


Nyvaken, ruffsig & osminkad tildis.

Min underbara lilla puffiga kjol!


Tillsammans m marinblå blazer med guldknappar!

Kommentarer
Postat av: CK.

Yeah yeah yeah, loppelilopp...väntar på dig, väntar på sommaren, ett glas vinotinto på nån uteservering nånstans o massa tjat o pinnelitosar...Yummie! I like, Yummie I want... När susar ni hem? Lovelilove

2010-04-22 @ 08:51:52
Postat av: Anonym

Åh vilken vacker kjol :) Jag längtar till sommaren men här är det flera cm snö och det snöar fortfarande. :(

2010-04-22 @ 08:53:28
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: sis

åå jag saknar dig mer än mest!!!!!!!!!!!!! <3

2010-04-22 @ 09:35:34
Postat av: Anonym

Vill bara skriva att jag gillar din blogg. Du verkar ha ett grymt liv i Grekland med massa underbar shopping och härligt liv. Jag själv bor i Australien och älskar att bo utomlands trots att det kan vara jobbigt ibland att sakna vänner och familj. Det enda jag tycker du kan förbättra på bloggen är vad dina tankar är, vad som är viktigt för dig? Ingen är perfekt och ibland visar du bara en utsida när det är insidan som räknas! Vad tycker du???

2010-04-22 @ 10:19:23
Postat av: Sanna

Oj vilken fin kjol! Vart har du fått tag i den? :)

2010-04-22 @ 10:44:33
Postat av: Jennie

Hej igen!

Vi bor i en förort till Pireus, Keratsini heter det här där jag bott i 5 år. Jag jobbar på Athens flygplats i en butik (TieRack).

Du är jättefin i kjolen! De fina LOVE bokstäverna du har i fönstret har du köpt dem här i Greklandet?

Ha det bra!

2010-04-22 @ 11:14:18
URL: http://jenniec.blogg.se/
Postat av: Emmaria

Jättesöt kjol!

2010-04-22 @ 12:29:01
URL: http://emmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

du gör väl dig till med läpparna här? för dom ser väl inte så hemska ut?

2010-04-22 @ 17:43:05
Postat av: Anonym

hahaha hemska? undra hur dina läppar ser ut? perfekta va?

2010-04-22 @ 18:22:34
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

förresten, kjolen kmr från zara! :)

2010-04-22 @ 18:26:19
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0