E&E glasses, competition.

Vill du vinna ett par snygga bågar i modellen ¨bettnes¨ i färgen svart från E&E glasses idag?
-
-
Det enda du behöver göra är att ¨gilla¨ deras facebooksida och skriva en kort kommentar här i fältet nedanför med namn & efternamn om varför just du ska vinna solglasögonen!
-
Priset är till ett värde av 599:- och tävlingen avslutas torsdagen den 14:e juli och då drar jag en vinnare!
Nu kör vi, good luck!


.Jag kisar mot solen och tårarna rinner, blinkande torkar jag dem så fort jag hinner.. Hoppas jag har turen att vinna ett par snygga & sköna solbrickor, sådana som används av smarta och trendiga flickor! ;-)
.
Grattis ANNA till ett par sprillans nya E&E glasses!

Kommentarer
Postat av: Aphrodite

Galet fin design! HAr du gjort den?

2011-07-08 @ 18:08:12
URL: http://nastasiaaphrodites.blogg.se/
Postat av: Malou.

Fin blogg! :-)

2011-07-08 @ 19:15:46
URL: http://mmalou.blogg.se/
Postat av: josephine

Jag borde vinna för att.... - idag låg jag och min karl o solade. När vi skulle åka hemåt så packade jag ihop mina saker... vi gick mot bilen. Min karl böjde sig av skratt när vi lämmnat folkmassan.. tårarna rann så mkt skrattade han..

jag förstod ingenting....

Vad e de sa ja o små fnissade.

Min karl försökte få fram några ord ur sitt skratt anfall...

tillslut tittade ja ner på mig själv och insåg, till min förtvivlan, att bikinin hade åkt ner så hela bröstet visades.. jag fick skratt/panik anfall.. vilket resulterade i att glasögonen for i backen och gick sönder!!!

SÅ, jag är i stort begov av ett par nya.. typ omgående. Lovar att vara mer försiktigt med dessa puddingar om ja vinner dom!!



kram till dig

2011-07-08 @ 19:22:34
Postat av: Anonym

Snygga!

2011-07-10 @ 08:20:02
Postat av: Mirva

Hej!



Jag "gillar" deras Facebooksida. Och jag vill gärna vinna tävlingen då jag just nu har skickat övriga familjen ut i landet och naturligtvis glömt att mina solisar ligger i bilen som de har med sig... :D



Kram Mirva

2011-07-10 @ 20:07:16
Postat av: Mita

Oj! Skulle nog bli riktigt cool och snygg i dessa läckra solglasögon.

2011-07-11 @ 14:43:43
Postat av: Emma-Lena

Jag gillar på facebook.



Jag blir samtidigt snygg,

som jag mot solen får skydd!

2011-07-11 @ 16:06:22
Postat av: Frida

Så blir jag snyggast på stranden i sommar

2011-07-11 @ 16:43:24
URL: http://makeitfriday.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kisar mot solen och tårarna rinner, blinkande torkar jag dem så fort jag hinner.. Hoppas jag har turen att vinna ett par snygga & sköna solbrickor, sådana som används av smarta och trendiga flickor! ;-) Gillar & delar på fb.

2011-07-11 @ 19:32:43
Postat av: Anna l

Klart jag vill vara med. Gillar på fb - Anna Lundkvist

Jag hittar aldrig snygga glasögon utan brukar se ut som Knutbypastorn...Men dessa ser ut att passa mig perfekt.

2011-07-12 @ 07:52:35
Postat av: Eva

Mina nya solglasögon har precis försvunnit och de gamla är repiga och omoderna så det skulle vara perfekt att få ett par nya snygga

2011-07-12 @ 09:00:34
URL: http://www.polstjarnansvaxter.se
Postat av: Pia Persson

Med Bettnes snygga glasögon på ,kan jag i solen sitta och läsa.

Farväl till kisande blick, och rynkad panna och näsa.

Med hjälp av E&E ,blir jag jättesnygg,

och mot solen jag mig vänder nöjd och trygg.

2011-07-12 @ 09:15:19
Postat av: Susanne LG

Hejsan!



Verkligen hopplöst att hitta ett par snygga som jag passar i,...så håller tummar och tår att jag till dessa en vinnare kommer bli!! De ser ut att passa just mej alldeles perfekt,...så hoppas du skickar dem direkt! :)



2011-07-12 @ 09:27:27
Postat av: Emma Johansson

Hej Tilda!

Jag borde vinna solglasögonen för jag är för tillfället solglasögon-lös då det var en tjej som satte sig på mina briller på tunnelbanan. Det var ett par pilotbriller från Gucci som jag fått i present som jag tyckte riktigt mycket om... Så du kan ju tänka dig vilket j*vla liv det blev när hon inte såg sig för och bara satte sig ner på sätet där min clutch och mina briller låg.. Fyfan! Glaset ploppad ur och hamnade på golvet och jag började nästan gråta. well well.. that's life! Så det vore helt grymt om jag vann ett par nya briller så jag slipper känna mig så "naken" nu under sommaren. Plus jag känner att det vore kul att testa ny modell på brillorna än pilot som jag har kört i ett år nu.

Tack för en jättemysig blogg och lycka till med magen! Du är jättevacker. Stor Kram /Emma

2011-07-12 @ 09:50:35
Postat av: Anton Dufwenberg

Jag MÅSTE se min flickvän i de där!

2011-07-12 @ 13:00:36
Postat av: Carin Bjurström

Vill både skydda mina ögon och vara snygg

med dessa läckra bågar kan jag känna mig trygg.

2011-07-12 @ 13:07:50
Postat av: Karin Forsberg

Mina ögon, två pärlor som är fragila,

Ska dessa fina Bettnes definitivt gilla!

Pokerface på Facebook?!

Det viktiga är att få rätt summer-look!

Att anpassa sig till modet är aldrig för sent:

Med dessa brillor blir min charm eminent!

Solen med E&E Glasses är fenomenal,

Light here, skinande Tilda Fingal!

2011-07-12 @ 15:34:51
Postat av: elin

Hej jag vill jättegärna vinna glasögonen!:) Det skulle bli en present till min syster som fyller 17. Hon har alltid önskat sig dyra och snygga glasögon.. så dessa skulle bli en superbra present till henne!:))) hon skulle bli jätteglad.

Hoppas att jag vinner. :)

kram elin

2011-07-12 @ 16:47:58
URL: http://ellarsson.devote.se
Postat av: Victoria Svensson Utas

Jag har en tendens att alltid göra av med mina solglasögon. Därför brukar jag alltid försöka ha ett litet lager av olika modeller att ta av när nästa par försvinner... Dessa glasögon hade passat in perfekt där! Fast nu kanske du inte tror att jag kommer ta väl hand om dessa brillor då jag är slarvig? Och du har kanske rätt i att de försvinner så smånigom, men det är inte alltid av ondo. Det innebär bara att jag har en anledning till att gå och köpa ett par nya moderna som hänger med i tiden! =D

2011-07-12 @ 18:18:21
Postat av: Jessica Norberg

Jag är värd dessa snygga solglasögon för jag jobbar grymt mycket i sommar och missar alla fina sommardagar! Åker på en solsemester för pengarna jag tjänar ihop och vill se extra snygg ut på den semestern! :) tack för en chic och inspirerande blogg! Kram jessica

2011-07-12 @ 22:14:34
Postat av: Thea Stenfeldt

Det skulle vara superkul och vinna eftersom jag suktat efter sådana solisar ett tag nu, men inte haft pengar till det! Kram

2011-07-12 @ 23:29:54
Postat av: Katrin Lin

Önskar mig ett par läckra solglasögon av plast,

att inte vinna ett par skulle kännas rätt kasst.

Ett par Betness kan jag sätta på näsan i all hast,

och ändå känna att mitt utseende är riktigt vasst!



Gillar redan E&E Glasses på FB :)

2011-07-12 @ 23:48:24
Postat av: Jonatan Jar

Jag skulle vilja vinna för mina gamla billiga solglasögon så knäctkes

2011-07-13 @ 00:25:56
Postat av: Jonatan Jar

Jag skulle behöva ett par nya glasögon för mina gamla lite billigare glasögon knäcktes ena bågen på något konstigt sätt, typiskt..

Och så ett glasögon som har lite kvalité skulle inte sitta fel just nu när jag har lite lågt om pengar också.

Tack och hej och har en trevlig sommar.

2011-07-13 @ 00:27:39
Postat av: Johanna

Jag känner att de skulle sitta som ett smäck på mig. Och det är därför jag vill vinna dem;)!



Johanna Andersson

2011-07-13 @ 08:19:46
Postat av: Margoth

Gillat sedan länge !

De inte bara skyddar mot solen,

Jag blir en cool en !

Margoth Östman

2011-07-13 @ 09:21:14
Postat av: Kristina Karlsson Fd Magnusson

Gillar på FB sedan tidigare :-)



En lördagsmorgon i maj, dagen innan Mors Dag nu i år föddes min lilla son. Det var så omvälvande och stort att vi helt glömde fira Mors Dag. Hans ljuva uppenbarelse bländar mig, han är min solstråle - det vore fantastiskt med ett par solbrillor kanske som mors dag-present såhär i efterskott?



Ha en härlig sommar :-)

2011-07-13 @ 11:49:54
Postat av: Oliver Hallin

För att i år är det en sådan het sommar och man klarar sig inte utan glasögon en minut och mina glasögon gick precis isönder :(

2011-07-13 @ 13:18:23
Postat av: Veronica Sandström

Eftersom Solen ej sviker behövs en Underskön solmanick.

Den kommer skydda mig från sol & närgångna ögon-blick...

Jag som är inställsam och vidsynt i tanken,

Med bågar från bettnes kommer bilder på mig öka i bildbanken...

2011-07-13 @ 14:39:16
Postat av: Anna-Karin Näström

Jag äter jättestarka värktabletter för att jag har pajat ryggen och har alltid extremt små pupiller vilket gör att jag ser ut som en vampyr, och inte på ett bra sätt. Vore perfekt om jag vann dessa snyggingar så att jag törs visa mig bland folk.

Trevlig Sommar! :)

2011-07-13 @ 15:28:05
Postat av: Yana Eriksson

Gillat sidan och GILLAR bloggen!

2011-07-13 @ 18:29:16
Postat av: Anette Eriksson

Med bettnes vid poolen blir jag en cool en!!

2011-07-13 @ 23:53:38
Postat av: jennifer

Jag köpte ett par rayban pilot för ca två månader sedan som jag bara älskade, Nu är dom putts väck, jag har letat precis överallt, tror jag kan ha tappat dom. Så nu står jag här en vecka innan utlandsresan utan glasögon:( det suger!!'

så därför hade det vart trevligt att vinna dessa läckra brillor:)

2011-07-14 @ 14:22:03
Postat av: anneli

Urläckra solbrillor som skulle sitta fint på en jönköpings-tjej som mig!

2011-07-14 @ 18:53:12
Postat av: Judit

Jag skulle hemskt gärna vinna dessa coola solglasögon för jag råkade sorgligt & klumpigt nog sätta mig på mina egna förra veckan och har kisat konstant sedan dess :)



Judit Viktorsson



2011-07-14 @ 20:02:33
URL: http://juudit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0