manicure and strawberry mojitos.

Mitt senaste köp i smyckeslådan:


Fantastiska öronhängen smyckade med stenar, BIIIIG SIZE!

Godmorgon på er! Vaknade nyss av världens bästa Mari som ringde och berättade att hon bokat tid för oss två på manicure klockan 10.50! Ah, det behövs ju verkligen. Mina naglar ser hemska ut. Thanks honey. Efter det blir det mys på stan, lunch på fridays, ska kanske tom. lyxa till det med en strawberry mojito lördagen till ära, (fridays gör dom bästa!) We´ll see, hörs!

Mam och gänget som kmr imorgon, vädret fullkomligt strålar ute, sol och klarblå himmel och ljummen luft! Skynda er innan det försvinner;)


Kommentarer
Postat av: Andréa + Alexia

hahahahaha jag är störd! Läser att du köpt örhängen, tittar på dem och tänker: "asså varför köpte hon ÅTTA STYCKEN, dvs. FYRA PAR av SAMMA????"



Först nu,minuter senare, inser jag att det bara är hur örhängena ser ut, inte att det är fyra par av samma, suck...



Vaknar man 06.30 är man lätt lite..... flummig. haha.

2010-10-16 @ 09:53:20
URL: http://alexiaandrea.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack söting! SKA DU SÄGA. Åh så SNYGG är du!

Hoppas att allt är bra i Grek/Sverige/Norge :) så roligt att titta in här och se vad du har för dig! KRAM

2010-10-16 @ 14:18:59
URL: http://ehegestrand.blogg.se/
Postat av: Evelina

Verkligen fantastiska örhängen :)

2010-10-16 @ 18:00:43
URL: http://erunway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0