bobbys.

Godmorgon alla sötisar! Sovit gott? Sitter och käkar frulle och kollar på efter tio! kulkul! Jag är verkligen helt död efter helgen, mina ben är som tugummi, mitt huvud är väck, och jag är alldeles glåmig! huuua! Väntar på lilla mami ska komma hem så vi kan ge oss ut och gå långrunda i skogen och frisk luft tillsammans med hundarna! Bheöver nog det tror jag! Ska även börja pack idag, för på onsdag morgon åker vi till NEW YORK, gissa om jag längtar? ngn som varit där som kan ge mig några sista tips? shoot!
Köpte Bobbys shampoo & balsam igår på coop! 2 st valfria flaskor för 69 kr, spring och köp! Ngn som testat det?

Kommentarer
Postat av: Love NY

Hej Tilda!

Älskar att läsa din blogg!

Vi var i NY i april och jag fullkomligt älskar stan! En sak som jag defintivt kommer göra igen när jag åker dit är att äta på Budakan. (http://www.buddakannyc.com/) Gryyyyymt god mat och fantistiskt bubbel o rosé. Alltid fullt så man måste ha bokat! Hoppas ni får en underbar semester!



kraaam

2010-05-31 @ 10:51:55
Postat av: Love NY

glömde säga att efterrätten crying chocolate är att dö för om man är chokladgillare! :)

2010-05-31 @ 10:55:35
Postat av: emma

Undvik Dallas texas mat när ni kommer till New York, var där förra året och vi åt där p.g.a att de gör mycket reklam om den restaurangen/ute ställe på tv:n. Men vi gilla det inte alls, dels värmde de min mat som var kall i micron och deras Margarita eller vad det heter smaka på tok för mycket sprit. Inget jag rekommenderar.



Vi åt mycket på Hard Rock, god mat och trevlig service. Shoppingen är grym, ni får inte missa Victoria Secrets, forever 21 m.fl.



Om ni ingen dator tar med er så kan ni gå till apple butiken på femte aveny och surfa helt gratis där. Det är mycket man vill hinna med, gå mer än att åka tunnelbana/taxi. Tunnelbanan funka jättebra. Dock lite halv sunkig.



Hoppas ni får en trevlig resa.

2010-05-31 @ 13:15:26
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, och jag får tyvärr säga att det kändes som nåt billigt euroshopper shampoo/balsam, men det kanske bara är jag...



Hoppas du får en fin vecka!

2010-05-31 @ 14:39:50
Postat av: Jenlen

Åh va kul att åka till new york,vill också åka dit snart igen. Du borde besöka det välkända lilla bageriet som hör underbart goda cupcakes,magnolia bakery heter stället känt bl.a. Från satc.när ja va där åkte ja satc bussturen också men de är ju en smaksak om man gillar serien, ja älskar ju serien så va kul.finna så mkt att göra där..hur länge ska du va där? Kram

2010-05-31 @ 15:41:38
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Nathalie.

Söting du kommer älska NY!! Det är så fab fab fab!!! Hur många dagar blir ni borta? Ni måste absolut äta glass på Cold Stone (ligger en vid times square)- jooooordens godaste kan jag lova :))

pusstuss

2010-05-31 @ 18:47:29
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Emma

Ni får inte missa att äta frukost/brunch på Pastis, ligger bredvid The Standard Hotel i Meatpacking District! Pannkakorna är fantastiska!

Kram Emma!

2010-05-31 @ 20:53:20
Postat av: Kristin

Hej Tilda! Jag kan tipsa om Id bare escentuals butiken som ligger på 34;e gatan mellan 5;e avenyn och broadway, det är halva priset mot hemma :) Annars är de Sephora, forever21 & victoria secret som har massa fint! På sephora finns ett märke som heter Pacifica som har helt underbara bodybutter, duschcremer m.m! Ja kan tipsa om en italiensk restaurang som heter pasta lovers som ligger på 49;e eller 50;e gatan mellan 6;e och 7;e avenyn! Ha en helt underbar resa! Kram

2010-05-31 @ 21:48:01
Postat av: Anonym

TACK FÖR ERA TIPS, HAR SKRIVIT NER VARENDA ETT! :) krams

2010-06-01 @ 08:58:00
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0