nuxe.

Det här är vad jag hittade på stan! Nuxe fantastiska olja till kropp/hår! Den doftar så gott och med torr hud som jag har så gör den underverk! Du blir mjuk som en barnrumpa! Can't live without it! Köpte också ny cleanser till ansiktet, blev en från clarins, har inte hittat någon som jag trivs bra med än så testar fortfarande mig fram... vad använder ni för märke? :) Syrran fyndade två par grymt snygga skor också... Nähä, nu ska vi ner till havet och promenera, har blivit dåligt med det dom två senaste dagarna pga. party, men nu jäklar kör vi igång igen! Senare blir det tacos och sex&thecity2! En riktig latdag med andra ord, men det kan vi väl vara värda efter 8 timmars sömn på två dygn!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Jag använder Dermalogicas special cleansing gel och är helnöjd med den.

2010-07-29 @ 19:26:05
URL: http://luxe.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!! Jobbar dagligen med skönhet & smink å presonlig rådgivning, därför har jag verkligen testat MYCKET som finns på marknaden. Top of the line inom skönhet är märket Kanebo Sensai. Prova deras dubbelrengöring som är gjort på ren silke. Du kommer få en babyhy. Storsäljaren är cleansingoil som du tar på torrt ansikte, sköljer av. Efter det tar du lite Milky Soap (rengöring nr 2)löddrar upp med vatten i din hand och löddrar upp i ansiktet och slutligen sköjer av! Du kommer älska de!! Lycka till!

/ Hanna

2010-07-29 @ 20:33:07
Postat av: sweet atti

Jag har också testat jätte många, the body shops E vitamin serie är min abosluta favorit!

2010-07-29 @ 21:59:05
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hemligheten till super ren och fräsch hy är Proactive. Det är så grymt bra o bör testas av alla. Skitbra att det kommer hem i brevlådan varannan månad oxå, så slipper man komma ihåg att köpa nytt när det börjar ta slut!

2010-07-29 @ 22:07:33
Postat av: Carin

Clarins är super! Jag har provat mängder (blir lätt så när man jobbar med det), men just nu är det clarins som gäller. Jag använder rengöringsmjölken och ansiktsvattnet för kombinerad hy - funkar trots att jag är känslig! Superbra! Annars har faktiskt FACE Stockholm grymt bra hudvård :)

2010-07-29 @ 23:28:53
URL: http://carinshalsa.blogg.se/
Postat av: Sabina (makeupartist)

Jag kan rekomendera rengöring från Decléor som jag köpte för ca 2 månader sen och är supernöjd med det. Rengöringen heter Gel Démaquillante, gelform som i kontakt med vatten förvandlas till ett härligt rengöringsskum. Sen ska du ha ansiktsvatten till som heter Lotion Matifiante, ett uppfriskande ansiktsvatten utan alkohol. Dom är skitbra om du lätt får glansiga partier i ansiktet. Och dessutom doftar underbart ;) Prova!!



En fråga bara,, varför brukar du inte svara på dom flesta kommentarer? Man har ju ställt en och annan fråga men inte fått svar :) Blir liksom roligare om du kan svara också... Ha en trevlig helg!

2010-07-30 @ 00:38:37
Postat av: Anonym

den rengöringen är kanon!

2010-07-30 @ 08:04:55
Postat av: Anonym

tack för era tips sötisar! Sabina, jag lovar, ska bli bättre på att svara på era frågor! Kramis

2010-07-30 @ 09:26:28
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag kan tipsa om Dr Hauschka. Finns för alla hudtyper och är nog det bästa jag testat (har hunnit plöja igenom det mesta). Baseras på örter och läkeväxter, är till största del ekologiskt och de har dessutom bra smink. Testa ifall du vill vara snäll mot hyn.



Ha en härlig helg med din syster :)

2010-07-30 @ 15:05:43
URL: http://dontmissoutonlife.blogspot.com
Postat av: Emelie

Kerstin Florian har helt underbara produkter! Vet att bland annat Sturebadet använder sig av deras grejer.

2010-07-31 @ 00:59:28
Postat av: L

Biodroga har bästa hudvårdsserien. Luktar milt och fräscht! Kostar runt 500 per produkt och räcker länge. Har också hört att Proactive är bra!

2010-07-31 @ 17:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0