wearing my summer-dress.

Har hoppat i min långklänning som jag använde flitigt i somras! Den funkar ju lika bra nu fast såklart med grova strumpebysser under! Tror jag behåller pälsen ändå, gillar kombon!
Maxidress: American Vintage Fur: Zara Bag: Louis Vuitton Galliera GM


Väntar in min fina man, ska åka iväg och käka och fixa dom sista sakerna. Imorgon åker jag till Sverige, åh så jag längtar efter att få krama om familjen (syrran, bara som du fattas!) Krams


¨think im gonna keep my fur that i bought yesterday, kind of like it! Now I just waiting for my man to come home, and tomorrow i'm leaving for sweden, miss my family so much! Can't wait to see u!¨

Kommentarer
Postat av: Emelie

fin du är :)

2010-12-07 @ 14:25:51
URL: http://erommedahl.blogg.se/
Postat av: Louise

Den gråa tröjan du har på dig ett par inlägg ner är underbar, såg att du skrev att den var ifrån Asos. Har spenderat halva förmiddagen med att försöka hitta den, men utan framgång.



Minns du vad den hette eller kan du ge mig en länk? Vore supergulligt, tycker den var jättefin!



Kramis

2010-12-07 @ 14:43:47
Postat av: matilda

vad fin du var i den frisyren, ser ut som du har kort hår. Du är fasen snygg och klär i allt! :)

2010-12-07 @ 19:14:16
Postat av: josefin

meen jag kan skicka ett till dig i sverige om du vill såklart! en liten julegave :) bara ge mig adressen. ja det måste vi, vi ses runt 9-10 innan vi åker mot värmen :) men vi hörs innan dess såklart. kraaaam

2010-12-07 @ 20:36:32
URL: http://josefinjohnsson.wordpress.com
Postat av: josefin

klart jag kan :) ja gör det. skickar örhänget så fort det är färdigt :) hoppas resan går bra imorgon! njut av att vara hemma en stund :) kramis

2010-12-07 @ 21:13:42
URL: http://josefinjohnsson.wordpress.com
Postat av: Anonym

snyyygg

2010-12-07 @ 23:12:52
Postat av: Anonym

fin frisyr! tänkte fråga, du som köpt på asos.com

är det några tullavgifter som följer med?

om jag bor i sverige, danmark eller norge är det något extra att betala mer än själva fraktavgiften?



hur många besökar har du var dag? vilka bloggar läser du själv?

tacksam för svar:)

2010-12-08 @ 00:11:19
Postat av: Liza

usch, kalla sverige. Här hemma (luleå) är det minus 27!! Måste bara påpeka vilken snygg lägenhet du har!! Är helt i trans vad snyggt du har det... haha.

2010-12-14 @ 17:29:42
URL: http://lizakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0