lovechild.

Min älskling och jag åkte höromdagen för att kolla in lite babyprylar!
Vi väntar ju vårt första kärleksbarn tillsammans.
.
maxidress: american vintage bag: miu miu sandals: chloé glasses: ray ban
.
Vad får jag inte missa att köpa till bebis förutom självklarheter som barnvagn, säng, skötbord och bilbarnstol?
//
My love and I are waiting our first lovechild together.
Already bought stroller, car-chair and necessities like that but..
what do I not miss/forget to buy? It approaching slowly but surely...
.
Sista tävlingsdagen då du har chansen att vinna dessa ursöta ballerinas!
Imorgon dras en vinnare! Kör hårt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga kläder har du ALLTID!

2011-07-24 @ 10:48:58
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: malin

Vår goding tittade ut nästan 6 veckor för tidigt så vi hade inte så mkt utav alla måsteprylar men vi klarade oss bra ändå. Hade inte så mkt kläder heller, men som sagt det funkade fint ändå. Å det är lite roligare att hoppas när den lilla är ute. Lycka till med shoppandet och magen, hoppas du får må bra resterande tid :)

2011-07-24 @ 11:08:03
URL: http://malintroya.blogg.se/
Postat av: Cicci

Termometer, amningsinlägg (eller flaskor och ersättning), babysitter med bra gung i är jättebra o ha! Nån snuttefilt att ha med till förlossningen som luktar ER!

2011-07-24 @ 11:10:42
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Frida

Babybjörn! GULD värt! Dregglisar brukar vara skönt att ha också. Om de kräks/dregglar mycket så kan man byta dregglis istället för kläder hela tiden.

2011-07-24 @ 11:58:24
URL: http://minbebisblogg.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Jag har en liten fråga som jag hoppas att du kan svara på! Jag ÄLSKAR hur du inreder ditt hem & jag undrar om du har något tips på bra sidor på internet som man kan köpa inredning på? :)



/Madeleine

2011-07-24 @ 12:20:45
Postat av: Elin

Hej! Vilken mysig blogg du har! Jag har sett att din syster har en hemla fin tatuering på sidan av magen. Kan du inte lägga upp en bild på den? Jag funderar på att göra en och behöver lite inspiration! :)

Kram Elin

2011-07-24 @ 12:57:45
Postat av: kristin

Så glad för er skull! Men ordet kärleksbarn får mig ju bara att kräkas!

2011-07-24 @ 16:01:47
Postat av: Anonym

Kristin, gör det! Men det är verkligen ett kärleksbarn, ett mkt välkommet sådant! Längtan är obeskrivlig!

2011-07-24 @ 17:41:13
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

"kärleksbarn" allvarligt, säger folk så? Det låter helt cp. Fattar inte ens vad du menar.. skulle ni älska er barn mer än andra gör eller varför inte bara skriva att ni väntar barn? Man fattar väl att ni gillar ungen liksom.

Denna unge, som kommer bli tvungen att flänga och fara hela tiden och inte ha någon fast punkt i livet och få lära sig att märkeskläder är viktigare än inteligens. Det är äkta kärlek det, grattis lilla kärleksbarn.. :S

2011-07-24 @ 18:29:07
Postat av: Anonym

Jag säger det precis så jag vill! Så om du ska störa dig på det, varsågod! Ok, så barnet kmr att älskas mindre o få det sämre bara för att vi reser o far mkt? Haa, tror jag inte! Jag tor bara att det är positivt, så länge barnet har en fast o kärleksfull trygghet nära. Jävligt dum o korkad kommentar! Vi/ jag kmr att försöka att ge vårt barn den bästa, mest kärleksfulla o mest trygga tillvaron vi bara kan! Jag kmr att älska vårt barn, gränslöst! Det kmr du nog också den dagen du får barn! All lycka!

2011-07-24 @ 20:52:32
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Elli

Babysitter och bärselen är två saker vi använt mycket. Bärselen är underbar, man har två händer fria och vår dotter älskar att sitta i den så hon kommer upp och ser bättre =)

lycka till med inköpen. Kram

2011-07-24 @ 23:22:35
URL: http://Mariahakansson.bloggsida.se
Postat av: g

"kärleksbarn", hahahahahahhaha

2011-07-25 @ 10:05:07
Postat av: katarina

Ok, om ni aldrig har hört ordet kärleksbarn förut så var det väl på tiden att ni gjorde det nu! Det är ett jävligt vanligt och gulligt ord! All lycka till er söta Tilda!

2011-07-25 @ 13:38:05
Postat av: Anonym

Katarina, tydligen inte! Tack snälla du!

Stor kram!

2011-07-25 @ 14:28:57
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir så ledsen när jag läser dessa otrevliga kommentarer, vad är det att störa sig på? Snälla sluta läs den här bloggen..jag hoppas ni inte knäcker henne och förstör för oss som faktiskt uppskattar den här bloggen..och på tal om att flänga och fara är det enligt min åsikt mycket nyttigt för barn att resa från liten ålder och få mycket intryck och se mycket olika kulturer med mera..jag hoppas att den dagen jag får barn kommer ha möjligheten att ta med dem på massor av resor precis som mina föräldrar gjort med mig och min bror! Tilda stå på dig och lycka till!! Kram

2011-07-25 @ 17:23:10
Postat av: Emelie Rommedahl

meh! jag hade lätt sagt kärleksbarn också, det är ju det! starkt att du fortsätter blogga på trots såna här kommentarer, jag hade blivit sjukt sur! Uscha. Fin du är förresten i klänningen :)

2011-07-26 @ 12:53:14
URL: http://erommedahl.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Elli

Att folk kan vara så himlans otrevliga!! Alla ni som skriver så taskiga kommentarer. Ta och läs Mia Törnbloms bok om självkänsla. För ni verkar inte ha det i med ni är så avundsjuka och ska trycka ner andra.

Tilda, jag tycker du är en stark tjej som orkar stå ut med alla taskiga kommentarer!! Låt ingen trycka ner dig. Lycka till med ert kärleksbarn

2011-07-26 @ 22:10:26
URL: http://Mariahakansson.bloggsida.se
Postat av: Maria - mamma till Elli

Att folk kan vara så himlans otrevliga!! Alla ni som skriver så taskiga kommentarer. Ta och läs Mia Törnbloms bok om självkänsla. För ni verkar inte ha det i med ni är så avundsjuka och ska trycka ner andra.

Tilda, jag tycker du är en stark tjej som orkar stå ut med alla taskiga kommentarer!! Låt ingen trycka ner dig. Lycka till med ert kärleksbarn, för NI kommer bli de BÄSTA föräldrarna till ert barn!!

2011-07-26 @ 22:11:33
URL: http://Mariahakansson.bloggsida.se
Postat av: Nathalie

Måste säga att du har en otroligt fin mage! Jätte vacker som gravid, inte alla som har den turen! :) Kram

2011-07-26 @ 23:27:52
Postat av: Anonym

Maria, vilket bra tips! ;)



Tack snälla du! Kramar

2011-07-26 @ 23:36:47
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0