Spring's must haves.

Den klara färgen orange, är tillsammans med neongult och ceriserosa, Paris starka trendfärg. Och visst syns den? Färgen sysn på klänningar, blusar och till och med skor till våren 2011 hos bland andra Christian Dior, Cacharel, Ackermann, Cardin, Sonia Rykiel, Costume National mfl.



Vårens ärmar är vida, och armbågskorta, coh sitter på såväl kappor, som klänningar och blusar. Tänk sjuksköterskeuniform och du har visualiserat Celines vårkollektion! Den vida, rymliga ärmen syns bland annat hos Louis Vuitton, Miu Miu, Chanel och Loewe. 



Vita, vida byxor
Vida byxor, gärna i vitt, är vårens byxtrend från Paris. Marint, minimalistiskt och svalt. De vida, vita byxorna kommer i flera olika varianter: hög och låg midja, hel- och ankellånga och med och utan gubbveck. Och så klart, i flera olika färger (där vitt är mest flitigt förekommande). De vida byxorna syns bland annat hos Celine, Chloé, Christian Dior, Hermés och Dries van Noten.



Pastel
Pasteller, trängs med vårens alla klara färger som orange, neongult och cerise. Den ständigt återkommande pastelltrenden innefattar främst puderrosa och ljusgult till våren och syns från topp till tå. 
Trenden syns bland annat hos Elie Saab, Chanel, Cacharel, Dries van Noten, Stella McCartney, Celine, Chloé, Loewe, Nina Ricci, Sonia Rykiel, Valentino och Viktor & Rolf. 



Läs mer på damernasvärld.se

Hur klär ni er helst i vår? Jag kommer definitivt bära vita, vida kostymisar till vit skjorta, hot!

Kommentarer
Postat av: Anonym

like a lot

2011-01-09 @ 14:46:15
Postat av: Oda

Du har kjempe kul stil :)

2011-01-09 @ 22:45:35
URL: http://odame.blogg.no
Postat av: Melissa

Hej Tilda!



Du lade upp en bild här på bloggen då du har ett par Christian Louboutin skor på dig i färgen beige.. dock undrar jag om du köpt dem här i Stockholm? Och ifall kan man få tag på dessa skor här?? Skulle uppskattas så himla mycket om du svarade :)



Må som bäst. Mvh Melissa

2011-01-10 @ 02:18:58
Postat av: Rebecka

Hej Tilda, hoppas allt är bra med dig.



Nu vill jag inte verka som en person som lägger sig i allt, men jag undrar bara hur du har råd med alla märkes saker du köper. Vad jobbar du med och så?

Skulle jätte gärna vela veta det =))



Kram. /Rebecka

2011-01-10 @ 02:20:03
Postat av: Anonym

Melissa: Mina beige CL skor är köpta i Glyfada/grekland! Vet inte vart du kan få tag på dom, antar att dom har dom i de flesta butiker som säljer CL skor med bra och stort utbud! sök på nätet! Kram o lycka till.



Rebecka: Just nu jobbar jag ej, jag lever tillsammans med min fortbolls-spelande karl där man flyttar som man byter kläder! Har vårt hus i grekland men bor just nu i Norge till slutet av mars iår innan vi flyttar tillbaka till Grekland (förhoppningsvis!) då ska jag sätta igång med pluggande! Krams

2011-01-10 @ 11:29:44
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Fia

Hallå snäckan!!

Detta inlägget gillade jag massor...

Många bilder på kläder och färger.

Fortsätt så.

2011-01-10 @ 12:31:35
Postat av: Anonym

Tack finaste fia! :)

2011-01-10 @ 12:34:53
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kommer absolut satsa på ett oranget plagg! Kanske en snygg orange kjol med vitt linne eller varför inte ett oranget linne med vita vida byxor? Slå två flugor i en smäll! =) Ha en toppen dag!

2011-01-10 @ 20:37:54
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0