fresh orange, directly from the garden.

Till frukost i Glyfada så pressade vi egen apelsin-juice! Vi plockade apelsinerna utanför vår garageport där vi har apelsinträd, olivträd och vindruvsbuskar! Hur färskt kan det bli?





Nu ska jag göra mig iordning, ska på möte vid 1 och efter det ska jag hämta upp mormor och tuva! Vi ska till Mygga och Ingrid för fika och myspys! På fre kommer älskling och på söndag bär det av till Norge!


¨For breakfast in Greece we did own orange-juice, with oranges directly picked from the garden! How fresh can it get? ¨

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mumma :) så skulle jag oxå vilja ha det

2011-02-15 @ 10:46:47
Postat av: Anonym

Men mums så GOTT!

2011-02-15 @ 21:42:57
Postat av: Anonym

Ja det är verkligen fantastiskt! :)

2011-02-15 @ 21:43:23
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0