The sale is in town.

Ska ner en sväng på stan senare när den värsta hettan lagt sig och spana in REAN som pågår för fullt här! Kanske att man kan och har turen att fynda söta saker till bebis! Det finns ju bebis butiker i mängder här!
.

Jag skulle aldrig få för mig att köpa alla bebis saker i något dyrt märke.. dom växer ju ur allt så fort så det vore ju himla onödigt! Men när det är REA i märkesbutikerna och man kan fynda plagg så kan jag inte motstå!
vart handlar du helst bebis kläder? tips på internetsidor med bra online-shopping?

The sale is in town! Happy shopping, good shopping!
Here in glyfada we don't have ¨h&m baby¨ so I buy most of the baby clothes at GAP and ZARA!
Where do u think the sweetest baby clothes comes from? Do u have any tips on good online-shops?

Kommentarer
Postat av: Cicci

villervalla.se

Kidelin.se

Babyshop.se

är några utav mina favoriter.

Annars är Tradera ett bra ställe. Även FB har köp och sälj sidor speciellt för barnkläder och andra barnarkiklar. Mest begagnat då, men ofta är det helt i nyskick eftersom de växer ur de så fort, som du sa.

2011-08-16 @ 12:56:33
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Anonym

stort tack för det! :)

2011-08-16 @ 16:21:28
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Andrea

Zara har så sjukt söta och tuffa kläder till barn. När jag ska handla till min systerson så rampar jag till zara direkt:) En bra sida på interet är www.babyshop.se en riktigt bra sida:) Kolla runt massa på de vanliga som HM mfl. De kan ha riktigt fina saker:)

2011-08-16 @ 19:18:11
URL: http://andreacecilia.spotlife.se
Postat av: Anna

Kappahl har en helt underbar kollektion för de allra minsta. Den heter "newbie" o är i ekologisk bomull. Riktigt snygga bodies, koftor, byxor etc i naturfärger. Typ alla jag känner som fått barn de senaste 2 åren har i princip handlat SÖNDER SIG på allt i den kollektionen. Helt underbar!

Plus att det ligger på typ ca 69-129 kr för det mesta.

2011-08-17 @ 11:50:12
Postat av: Anonym

jag vet, jag älskar med newbie och handlade på mig det mesta från kollektionen då jag var i sverige senast!

2011-08-17 @ 12:19:15
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0