go blue.

Blev lite kalas igår med mina kära vänner, alltid lika kul! Ni är guld värda och vet precis vilka ni är. Satt först hemma hos Carro & Erik, tjötade en massa, diskuterade valet och frågor kring det (ni är väl insatta och ni har väl röstat för tusingen? Annars spring och gör det nu! Jag respekterar vad alla tycker, men kom igen nu blått o moderaterna...jag röstar för en fortsatt allians-regering.. hur röstar ni?


Carro, Molly och jag


Biglove


Mina fina bästisar Carro&Freja

Nu ska jag ta med min hundarna och ge mig ut på dumme-mosse och promenera en låååång promenad i ett riktigt höstigt väder, kan det bli härligare? Ikväll blir det växjö en sväng och senare blir det val för hela slanten! Jag är nervös!

Förstår mig inte på vissa människor som står och tisslar bakom ryggen? Varför så falsk helt plötsligt? Va den du är alla gånger istället.

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Så fina ni va! Såg ut som en toppenkväll! Håller helt med så onödigt tråkigt med sånt tisslande men ant någon som inte är vidare nöjd med sitt eget liv tyvärr :/ Kram

2010-09-19 @ 16:36:44
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: sanna

Klart man har röstat och eftersom jag vill att mina barn och alla andra barn ska ha det så bra som möjligt i skolan så röstar jag givetvist på socialdemokraterna som ser till att det blir fler lärare i skolan, bättre sjukvård och de hjälper också dem som blir sjuka och inte kan jobba vilket är det allra viktigaste enligt mig.. Moderaterna har många bra åsikter men deras politik hjälper oftast bara för dem med mycket pengar, tyvärr...

2010-09-19 @ 17:11:10
URL: http://sannissa.blogspot.com
Postat av: jonna

Go blue!!!

2010-09-19 @ 17:22:00
URL: http://www.jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag röstar för solidaritet, jämnlikhet och jämnställdhet = rött!

2010-09-19 @ 18:28:23
Postat av: Anonym

heja blått och en fortsatt allians regering.

2010-09-19 @ 21:17:40
Postat av: Evelina

Ja det är verkligen jätteviktigt att rösta. Jag röstade på moderaterna. Heja Reinfeldt :)

2010-09-19 @ 22:35:15
URL: http://erunway.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är klart att du är moderat, det bara skriker egoism om dig. Dem som har pengar får mer pengar och de som inte har får mindre. Hoppas du kan sova om nätterna, egoiiiiiiiiiiiiiiiiiiist!!

2010-09-20 @ 01:36:50
Postat av: CK.

BIG LOVE <3

2010-09-20 @ 10:05:03
Postat av: Sandra

Så bra skrivet av bella, och ta inte åt dig av dessa onödiga kommentarer tilda! I Sverige har vi yttrandefrihet och är ett demokratiskt land, dvs. man får tycka vad man vill och ha åsikter utan att kallas onödiga namn! KRAM

2010-09-20 @ 11:08:10
URL: http://hellosugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade ni vart smarta nog att förstå något om politik så hade ni insett att om ni valt att lägga er röst på Alliansen så hade vi kunnat nå över 50% och SD hade inte haft ett smcka att säga till om..



Om ni hade röstat för frihet och inte på Lars Ohly som är den största hycklaren.



Trist att folk inte förstår bättre.



/ (M)alin

2010-09-20 @ 11:16:36
Postat av: Sofia

Förstår inte hur människor tror att vi som röstar blått är egoister , tycker att alla ni ska läsa på lite om vad det här faktiskt handlar om och vad det olika partierna faktiskt står för innan ni slänger ur er sånna anklagelser.

Jag är som dig Tilda , moderat !

/S

2010-09-20 @ 11:19:48
URL: http://www.sofiaa.com
Postat av: lisa

"blondinbella säger såhär" fint skrivet av blondinbella...... men hon har en egen blogg. vart är dina "egna" åsikter? eller tycker du bara som bella? vet du överhuvudtaget vad skatterna går till? som om att alla pengarna från staten går till bidrag?? öppna ögonen och läs på innan du plockar andras åsikter.

2010-09-20 @ 11:28:27
Postat av: molly

HAhahahhah, Men Lisa! De röd-gröna var ju inte överräns om någonting. Mona Sahlin sitter och säger "jag har inget emot att sänka skatterna" Samma Mona tycker det är "coolt" att skatta.



Jävligt skönt att vi får sitta kvar i MINST 4 år till, trist att SD kom in i bilden.



Alliansens politik handlar inte om någon typ av egoism..

SÅ det kanske är Du som borde läsa på innan du börjar jiddra..

Vill vi att folk ska jobba och känna att det lönar sig att jobba, eller ska de sitta hemma och få bidrag?

2010-09-20 @ 15:32:59
Postat av: a!

(M)alin. "Hade ni vart smarta nog att förstå något om politik" Hur menar du egentligen? Jag vill VERKLIGEN INTE ha sd i riksdagen, men det blir väldigt konstigt att rösta på ett parti man inte sympatiserar med bara för att hålla SD utanför. Det är Sverige vi pratar om, inte öråd i Robinson. Jag hoppas för allt i världen att sd åker ut med huvudet före, gärna innan nästa val, men om de är kvar 4 år till kan man fortfarande inte uppmana folk att rösta på alliansen för att spela ut sd för det kommer urholka demokratin. Reinfeldt är bra och jag hoppas att han under dessa 4 år visar att han kan vara ÄNNU bättre och göra allt för att hålla sd utanför svensk politik.

2010-09-20 @ 22:16:16
Postat av: Anonym

Du verkar vara en tjej med hemskt dåligt självfortroende eftersom du bryrdig så mycket om vad folk säger o gör!

Är du verkligen tvilling med din syster, du har en jättehaka o hon har de inte!



2010-09-21 @ 15:51:40
Postat av: Anonym

HAHA, det var det roligaste jag hört på länge. Jag har både överbett, underbett, stor haka, stor panna... ngt mer? Jag bryr mig inte alls vad folk säger o tycker, gör du? Tack för dina fina ord. hoppas du sover gott ikväll....

2010-09-21 @ 23:13:57
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen är perfekt och verkligen INTE jag heller. kom ihåg det!

2010-09-22 @ 09:05:58
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: mirjam

o där va den sanna avundsjukan framme igen undra hur den personen ser ut egentligen ;) du är skit snygg gumman!!!! hoppas du får toppen i norge nu

pusss

2010-09-22 @ 22:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0