this is it.

Det kanske är 1 på 100 kommentarer som är negativa. Men just ¨den¨ negativa kommentaren suger musten ur mig. Jag blir stressad, mår dåligt och ältar det negativa fram & tillbaka. Är jag verkligen sån? Gör jag verkligen så? Listan kan göras lång. Det finns/är så mycket ytlighet/avundsjuka här i bloggvärlden som jag inte vill vara en del i... Jag vill leva mitt egna privata liv utan att folk ska lägga näsan i blöt om allt. Jag vill vara anonym.
Jag vet, det är jag som bjudit in er till mitt privata liv, och jag vet att det är mitt egna fel... men jag måste ta en paus just nu, ett tag iallafall. Jag har ingenting mer att ge av mig själv, istället ska jag försöka hitta mig själv igen, jag glömde och tappade bort mig själv någonstans på vägen...

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas du kommer tillbaka snart för din blogg är verkligen en av mina favoriter, kramar!

2010-09-01 @ 09:38:16
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Tilda! Först och främst: Det är absolut INTE ditt fel, säg inte så. Visst du har bjudit in läsarna i ditt liv, men du får absolut inte tro att "jag får skylla mig själv". Man ska kunna göra detta utan att behöva få en massa negativa kommentarer. Vilken människa som helst med fler än två hjärnceller vet att man som läsare inte beter sig så! Och de som trots allt gör det, ja då har de mindre än två hjärnceller och mår dåligt pga diverse orsaker och känner då att de måste vara elaka. Stackars dem! De människor som är nöjda med sig själva och sitt liv känner inget behov av att trycka ner andra. Så felet sitter hos dem, INTE DIG. Men jag förstår att du vill ta paus och jag förstår att det är jobbigt med negativa kommentarer, men var stark och tänk på vad jag sagt :) Låtsas att du har en glasbubbla runt huvudet och varje gång du får en jobbig kommentar så studsar den bara tillbaka mot avsändaren, den når aldrig dig. Litet trick som jag brukar använda! Och tänk massor på alla superfina kommentarer som du brukar få :) Hoppas du kommer tillbaka till bloggen snart!

Kramar från en före detta Jkpg-bo ;)

2010-09-01 @ 09:52:24
URL: http://MariaMelle.blogspot.com
Postat av: Stella

Vad har hänt tjejen? Jag älskar att följa din vardag i Grekland så fortsätt skriv! Låt ingen få påverka och göra dig ledsen!! Det finns alltid elaka och avundsjuka människor överallt, hela tiden. Det gäller bara att INTE bry sig!

2010-09-01 @ 10:02:30
Postat av: Emma

Vad trist! Du verkar så härlig och positiv. Det är alltid kul att titta in här för inspiration eller läsa om ditt liv. Hoppas du återkommer snart! Och att flytten går bra :) kram!

2010-09-01 @ 10:43:37
Postat av: Mikaela

Trist att människor är så bittra... Lycka till med allt o hoppas på att få se dig här snart igen! :)

2010-09-01 @ 11:08:20
URL: http://elabelabus.se
Postat av: Anonym

det var tråkigt att höra :( jag hoppas att du mår bra och får ut det du vill , det viktigaste av allt!! men söta fina du låt inte folk trycka ner dig, vart du än går eller är kommer det alltid finnas folk som är elaka :( det viktigaste är att du vet vad du har åh dina närmaste som du ska bry dig om åh vad dom tycker inte nån annan jävla mupp!! kramis

2010-09-01 @ 11:09:48
Postat av: annette

jag tycker inte du ska bry dig om de negativa komentarerna!!! Det är bara avundsjuka människor som lämnar negativa komentarer bakom sig!

Du verkar vara en toppentjej och fortsätt med ditt och strunta i alla andra.



Hoppas ni får en fin tid i Norge!



kram

Annette

2010-09-01 @ 11:51:52
URL: http://loppingvin.blogg.see
Postat av: Mary

Det är för att det ligger kvinnor bakom. Kvinnor är avundsjuka och älskar att utöva maktspel. De älskar att påstå att de regerar. Den här girlpower-trenden har iaf inte lett oss till att vara snällare mot varann... :( Hemskt... Kram på dig och stackare som ska behöva ta emot elaka kommentarer, folk ska tycka så jävla mycket och tror att det är helt befogat att kasta skit hit och dit. Men det är det inte!

2010-09-01 @ 11:59:23
Postat av: Mary

Förresten, byt platform om du vill fortsätta blogga, det borde väl finnas nåt ställe där man måste fylla i en mailadress om man ska kommentera. Eller stäng kommentarfunktionen helt och be folk maila istället. Då blir det plötsligt mer personligt och förhoppningsvis använder folk mer hyfs då?

2010-09-01 @ 12:00:52
Postat av: Marie

Nej!! Åh jag som älskar din blogg!! Jävla (ursäkta uttalet) människa som orkar lägga energi på att vara elak... Iaf jag hoppas du snart kommer tillbaka! kärlek från mig <3

2010-09-01 @ 12:18:50
Postat av: Alberthe

Synes ikke du skal give op så hurtigt. Alle store bloggere for negative kommentar, men der er heldigvis altid flere af de positive. Jeg vil i hvertfald savne din blog, hvis du stopper! :)

2010-09-01 @ 12:44:55
URL: http://Fashionbylinaa.blogspot.com
Postat av: Stella

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Snälla snälla Matilda, jag älskar din blogg! Att besöka din blogg är det första jag gör så fort datorn är igång.

Jag förstår att det är jobbigt och jag hatar folk som ska behöva kasta spydiga kommentarer runt omkring sig. Men du, hon eller han är bara avundsjuk.



Många kramar från din trogna läsare Stella.

2010-09-01 @ 13:24:20
Postat av: Isabelle

OHNO! Detta är min favvoblogg! Hoppas verkligen att du vilar upp dig, njuter av livet och kommer tillbaka med en sjujävla kraft!! :))

2010-09-01 @ 14:15:08
Postat av: Sanne

Usch det där lät inge roligt alls :(. Har följt din blogg under några månader nu, men aldrig lämnat någon kommentar, och älskar den. Tycker det är mysigt att följa någon annans vardag som ser totalt annorlunda ut mot den jag lever i. Hoppas du hittar dig själv och lusten igen. Kram

2010-09-01 @ 14:25:19
URL: http://lifeofsanne.webblogg.se/
Postat av: Isa

Det är tåkigt att du ska ta en paus. Gillar din blogg! Jag vet att det kan vara svårt men strunta i de elaka kommentarerna. Det ger en ingenting att bry sig om sådana männsikor. Ta hand om dig så hoppas jag på uppdatering snart.

2010-09-01 @ 14:55:44
URL: http://fliizans.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åh nej vad tråkigt. Hoppas du hittar glädjen i att blogga igen. Jag förstår inte vad det är för några idioter som tycker att de har rätt att hoppa på bloggare med deras kränkande kommentarer. Kommentarer som de aldrig skulle gå fram till folk på stan och ge. Jag tycker i alla fall att du är hur bra som helst!!!

Kram

2010-09-01 @ 15:41:51
URL: http://liustudent.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad spännande med en flytt till norge, jag vet själv hur det är att man aldrig vet vart man hamnar, men du ska se att det blir minst lika kul! det är verkligen jätte tråkigt att du ska ta åt dig åt alla dumma idioter där ute, du ska verkligen inte göra det tilda, det dom tycker är inget värt!! du är ju jätte fin tjej och vet själv hur du är och hur det ligger till och det är allt som ska räknas, jag tycker din blogg är kanon iaf och även att jag inte känner dig så väl så tycker jag du verkar vara en toppen tjej. ville bara säga det. puss Elina

2010-09-01 @ 15:42:42
URL: http://hannaochelina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så förbannt trist. Tycker det varit roligt och läsa om din glammiga vardag. Hopaas du hittar kraft och lust att fortsätta.

Och även om det låter klychigt, låt inte dom jävlarna vinna!!!

Kramar!

2010-09-01 @ 16:13:03
URL: http://lafamila.blogg.se/
Postat av: Conelia

Jag såg dig idag på stan tilda, du är så vacker! Gillar verkligen din blogg:) Hoppas du hittar tillbaka hit och till dig själv! behöver en dos av dig dagligen, du piggar alltid upp! Ta hand om dig sålänge!

2010-09-01 @ 16:21:05
Postat av: A

Tilda! Lyssna(läs) inte de hårda orden! Det är ren avundsjuka som vissa inte klarar att leva med.



Tnkte höra om du vet namnet på den fina klänningen din syster tipsade om. Har letat men inte hittat den här i Gbg.

KRAM!

2010-09-01 @ 16:45:16
Postat av: Jenny

Neej så trakigt du ar ju min favoritbloggerska. Ohh sa trakigt att det ska finnas sadana bittra manniskor som ska forstora din lust till detta som du ar sa bra pa :( haller tummarna pa att du snart ar tillbaks! Din blogg ar den forsta jag klickar in pa...Kram

2010-09-01 @ 16:52:27
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag hoppas att pausen inte blir för lång. Din blogg är superhärlig och det är kul att läsa om ditt liv. Låt inte kommentarerna förstöra för dig, folk är bara avundjuska för att deras egna liv kanske är lite gråa.

2010-09-01 @ 17:01:04
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Elin

Oavsett hur många de positiva kommentarerna är så är det alltid de negativa man minns.

Don´t let them get you!!



Din blogg är ett måste varje dag, må så gott!!

2010-09-01 @ 17:05:52
URL: http://eeeeeeelins.blogg.se/
Postat av: Tina Wedin

Har fått min del av elaka kommentarer under åren jag bloggat, det är skitjobbigt...man tar ju åt sig.



MEN..folk pratar alltid..så egentligen är det ingen skillnad om det skrivs en kommentar som är elak eller inte, alltid nån som inte tycker om dig eller mig..ja du förstår vad jag menar.



Så skit i det. Vi är många som gillar dig och din blogg..tänk på det istället:)

2010-09-01 @ 17:25:32
URL: http://www.tinawedin.se
Postat av: Astrid

nej! Du är min flykt från vekligheten. Mitt vardagslyx där jag kan drömma mig bort om vackra kläder och skor. Du är en insperation för mig!

2010-09-01 @ 17:38:07
Postat av: Anonym

Tycker det är så fruktansvärt tråkigt med folk som orkar lägga näsan i blöt och ge ifrån sig spydiga och tråkiga kommentarer. Stå på dig och låt inte någon avundsjuk människa där ute trycka ner dig eller få dig att må dåligt!! Vet att det är lättare sagt än gjort!! Men tänk på oss andra som blir glada av att läsa din blogg som faktiskt blir förbannade när vi läser att någon skriver sånt där trams! Hoppas det var runt hörnet som du tappade dig själv för JAG vill iaf se mer av dig :)

Kramar Erika

2010-09-01 @ 19:53:21
URL: http://ikapikafika.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Har aldrig kommenterat tidigare men du kommer bli saknad! Kram på dig!

2010-09-01 @ 20:01:12
URL: http://anna-marias.se
Postat av: Anonym

Så tråkigt att det finns idioter som ska ge elaka kommentarer:(

Du är iaf min absoluta favorit bloggare och jag hoppas att du kommer tbk! Du skulle bara veta hur mycket inspiration och energi du gett mig sedan jag börjat följa bloggen! Please com back:) och hoppas ni får det bra i Norge! Kraam

2010-09-01 @ 20:18:19
Postat av: Sarah

Åh vad synd! Att det ska finnas sådana människor alltså! Hoppas du är tillbaka snart!

Kramar

2010-09-01 @ 20:36:28
URL: http://atsarahs.blogg.se/
Postat av: Emelie

Glöm den där kommentaren! Kommer alltid att finnas någon som hackar. Jag får kanske som högst 3 kommentaren på något inlägg och ofta är det någon anonym som skall skriva något taskigt.

2010-09-01 @ 20:44:35
URL: http://momelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk på dig själv vad som får dig att må bra. Välj att utesluta de elaka kommentarerna.. be en kompis solla bort dom rakt av. de är endast på grund av dåligt självförtroende och avundsjuka. Det är negativ energi som smittar av sig så lätt. försök att inte låta det äta upp dig. det är aldrig värt det. E

2010-09-01 @ 20:51:15
URL: http://carme.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh så trist! Så himla vanligt nu för tiden dock. Blir så trött på människor som sitter på sina rövar och skriver elakheter utan att tänka över hur det drabbar personen det är riktat till. Det finns människor till allt, och om du ignorerar dessa idioter och kommer tlbx med samma glöd så ska du ha all credd. Ett tips till dig är att läsa Tyras.se, då hon går egenom samma sak bloggmässigt just nu. Älskar din blogg och det är verkligen inspirerande att följa dina äventyr så ta ingen skit!!

2010-09-01 @ 20:57:18
URL: http://scenbloggen.com/lovisas
Postat av: Lisa

Hej Tilda!



Förstår att min lilla kommentar inte kommer få dig att börja blogga igen och jag förstår att du need a break. Men måste bara få säga vad jag tycker: Du verkar vara en helt underbar tjej! Jag blir inspirerad av dig varenda dag och hoppas jag kan inspirera andra lika mkt :) Och då menar jag inte bara ang kläder, skor, inredning. Utan personlighet, du är glad, trevlig, omtänksam, rolig! Precis som jag också försöker vara ;)



Btw Norge är greit :D Mina kusiner bor där och vi har haft stuga vid Trondheim, maten är dyr bara ;)



Take care /Lisa

2010-09-01 @ 21:25:19
URL: http://lisasandstrom.blogg.se/
Postat av: olivia

NEJ! Å vad ledsen jag blev nu.. Du skriver en av mina favorit bloggar.. Tycker att det är jätte trist att du pausar, för jag hoppas verkligen att det är en paus?



Låt inte den där endaste negativa kommentaren förstöra. Det är just det som dom vill ska hända...



Ta hand om dig så hoppas jag att jag får läsa om ditt roliga och glamourösa liv snart igen.



STOR KRAM!

2010-09-01 @ 21:26:44
Postat av: Angelica

Du är fin Matilda, låt ingen annan trycka ner dig som inte känner dig. Personen är bara ute efter att förstöra. Tycker om att läsa om ditt liv då mitt inte är jätte spännande i gbg med plugg, hoppas du kommer tillbaka. Kram Angelica

2010-09-01 @ 21:56:33
Postat av: Erika

Tråkigt att höra... Ett tips, om du vill fortsätta skriva, är att sätta kod på bloggen. Tråkigt för oss andra, men då kan ju ändå dina närmsta läsa vad du pysslar med:)

Idioter finns det gott om, men det är aldrig kul att råka ut för dom själv. Och dom vinner ibland, vilket är ännu värre... :(



2010-09-01 @ 22:06:54
URL: http://annfridaerika.blogg.se/
Postat av: Michan

Usch vad tråkigt att det ska vara så. Jag hoppas du kommer tillbaka snart. Stå på dig. Kram

2010-09-01 @ 22:12:44
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad tråkigt att höra .

Det är ju så roligt att läsa om dig , din blogg är den första jag kollar de dagar jag kikar in hos lite bloggar .

Men jag känner PRECIS som du , jag har nästan inte skrivit någonting nu på snart en vecka och absolut ingenting på två dagar .

Ha det toppen iallafall .

/S

2010-09-02 @ 08:36:32
URL: http://www.sofiaa.com
Postat av: Zara

Svenska avundsjuka i sitt nötskal! Vilket är skit tråkigt! Lätt att säga, ta inte åt dig men säger det ändå :)

Lycka till med allt och nu är du närmare familjen också. Grymt att ha ett hus i grekland och ett närmare hem. Det ultimata enligt mig! :)

2010-09-02 @ 08:41:25
Postat av: Ida

Om du inte kommer skriva på ett tag så vet jag en som kommer att sakna ditt bloggande iallafall! Hoppas du hittar tillbaka till dig själv! Att må bra är det viktigaste av allt så jag förstår dig. ta hand om dig så hoppas jag att höra av dig på bloggen om ett tag igen! Stor kram!

2010-09-02 @ 08:50:55
URL: http://madrida.blogg.se/
Postat av: Kirby

Hi Tilda,



I just want to let you know how much I and all of my friends here in Canada absolutely LOVE reading your amazing blog, it's too bad that there are some people out there who can't be happy for other when they have something great going on in their lives.



But you are honestly an inspiration to read about, your positive attitude, amazing fashion sense and what it's like to live in Greece and everywhere else you go!



So, if it's any help we hope you don't stop blogging, and to try and not let others jealousy get you down. By letting them hurt your feelings, you're letting them win. And I don't know you, but it sounds like you're an amazing person.



xox K

2010-09-02 @ 10:51:58
Postat av: Alexandra

Det var synd att höra, jag hade verkligen sett fram mot att följa med på din resa till Norge med.. =(



Uppskattar att du alltid visar så mycket fina bilder =)

2010-09-02 @ 12:23:04
URL: http://alny.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag läser din blogg varje dag o jag gillar att se hur du lever ditt liv...

Dessvärre är det tråkigt att det finns så mkt avundsjuka i denna världen, de som skriver så vill troligtvis leva precis samma liv som du lever men har inte möjligheten till det!

Ta inte åt dig, du är en frisk fläkt i mitt liv trots att jag inte känner dig eller träffat dig!

Va stark o ge dom inte det dom vill!!

Kramar

2010-09-02 @ 12:38:26
URL: http://lifethruemyeyes.blogg.se/
Postat av: Petra bloggar

Nej men jag blir så sablans trött Tilda. Lägg INGEN energi på kommentarerna, du vet att du är bättre än så och att din blogg bara speglar en liten del av ditt liv, inte allt.



Det är ingen som vet egentligen någonting, så ta inte åt dig!



Kram på dig raring!

2010-09-02 @ 16:52:35
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Anonym

Tildis! Nu saknar jag ditt skrivande för mycket:( Kom tillbaka och låt inte såna där bittra idioter trycka ner dig! STOR krami/Hanna

2010-09-02 @ 16:56:52
URL: http://hannaochelina.blogg.se/
Postat av: Frida

Meh!! Ta inte åt dig! Du skriver ju en av mina favorit-bloggar. Låt inte den där tönten förstöra. Publicera kommentaren tillsammans med IP:t, skriv en dräpande kommentar och gå vidare. Jag älskar din blogg. Visst är jag avundssjuk på ditt liv, vem är inte det liksom? Men det är på ett positivt sätt. Jag älskar att kika in här, just för att du lever ett liv som är så olikt mitt.



Fortsätt skriva.



Mvh

Frida



2010-09-02 @ 18:00:15
URL: http://www.thisisfrida.blogspot.com
Postat av: emma

vad ska jag nu läsa som är vettigt...? alla andra modebloggare ser exaaaakt likadana ut och skriver om samma saker.



strunt i de dåliga kommentarerna och fortsätt med de du gör, för du är jäkligt duktig på de! det är som du säger, enbart avundsjuka som ligger bakom de negativa kommentarerna. ha en bra dag!

2010-09-02 @ 18:24:43
URL: http://eseger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Buhuu vad jag saknar din blogg! Älskar att följa dig, just för att du verkar vara en sådan genomgo och söt tjej som prioriterar kärlek och vänner framför allt. Och sådana tjejer finns det inte gått om! Ditt inflytande behövs, hoppas du kommer på vilken fantastisk tjej du är igen så du orkar blogga igen för oss!

2010-09-02 @ 20:42:01
Postat av: Anonym

Börja blogga igen, snälla. din blogg är bäst :)<3

2010-09-02 @ 22:24:48
Postat av: Malin

Det är så trist att folk är så himla avundsjuka att de måste sitta och trycka ner andra för att själva må bättre. Och frågan är ju om de ens mår bättre av att trycka ner andra, det är ju bara ett tecken på att det är något som är fel med dem. Men SÅ trist att det drabbar människor som inte gör något ont mot någon!



Hoppas att du inte tagit åt dig för mycket, och att du hittar dig själv igen. Du har ju mig på facebook så om du vill finns jag alltid där för att prata om du behöver det! :) En stor KRAM till dig, Matilda! <3

2010-09-02 @ 23:58:24
URL: http://malyn.se
Postat av: denisis

strunta i taskiga kommentarer, det handlar bara om avundsjuka! jag antar att det är anonyma kommentarer, med andra ord folk som inte står för vad de säger och är osäkra i sig själva. du är stark och borde strunta i dem! du vet inte hur bra du är ! <3

2010-09-03 @ 07:31:33
URL: http://denajsy.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, synd att du blir så lätt påverkad. Jag tar aldrig såna kommentarer på allvar! Det är så man får "play the game"

2010-09-03 @ 15:28:50
URL: http://sforsanna.blogg.se/
Postat av: Emma

snälla sluta inte blogga! jag älskar din blogg! den är väldigt fin! och du är fin! bry dej inte om elaka och avundsjuka kommertaren ;D

2010-09-03 @ 16:08:57
Postat av: Sara W

Jag som älskar att läsa din blogg Tilda! Man blir så glad! Jag är så glad för din skull! Det finns alltid avundsjuka överallt och det är så typiskt svenskt. Jag tror det är fler än jag som strävar om att bli lika lycklig,hälsosam och Snygg som du!



Be yourself and be HOT! Fortsätt vara så bra som bara du kan vara!



PUSS och trevlig helg!



2010-09-03 @ 18:55:40
Postat av: Carolina

Jag hoppas du fortsätter med skrivandet!

2010-09-03 @ 20:10:34
URL: http://carolinaostholms.blogg.se/
Postat av: anna

din blogg är underbar!

jag hoppas du kommer tillbaka, det är tråkigt att människor ska vara så avundsjuka och otrevliga. Det tar så mycket onödig energi! Du verkar vara en härlig tjej med fötterna på jorden och som har mycket roligt för dig. galet fin klädstil med ;)



hoppas vi får höra mer från dig

2010-09-04 @ 16:30:27
Postat av: Emelie Rommedahl

Läs inte dem kommentarerna! Hur bra tror du de som skriver mår? Förmodligen skit, och tänk då att de är avundsjuka på DIG! Och tänk på vilket bra liv du har och skratta bara åt det. Låt dem sitta där bakom datorskärmen och må dåligt istället. Lyssna på alla som säger fina saker istället! Du kan annars få hjälp med att BLOCKA ipadress! Spara dem som du fått dumma kommentarer av. KRAM

2010-09-04 @ 17:21:53
URL: http://erommedahl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh, jag önskar att du bara kunde börja skriva igen...saknar denna bloggen så!! Varje dag sen du skrev "this is it" så går jag ändå in i förhoppning om att du har skrivit igen.. Du verkar vara en väldigt go tjej! Hoppas att ni får det fantastiskt i Norge, hoppas ännu mer på att du snart börjar skriva igen! Kram på dej!

2010-09-04 @ 17:41:46
Postat av: gabii

du får absolut inte lägga ner denna sida. låt ingen idiot påverka dej. du har en av de bästas bloggarna.

hoppas vi snart få följa dej genom din resa i livet.

kram på dej

2010-09-04 @ 20:52:42
Postat av: anna

va tråkigt att det finnt folk som är avundsjuka och elaka! Bry dig inte om dom, alla vi andra gillar ju dig och jag har följt din blogg ett tag nu, gillar att läsa den och drömma mig bort till soligare, varmare och lyxigare breddgrader! Kramkram!

2010-09-05 @ 09:03:16
URL: http://strawberrrry.blogg.se/
Postat av: Kessy

Jag känner igen det där, det är inte kul när man få dumma komentarer. men det bästa är att inte lägga uppmärksamheter på dem, det har jag lärt mig. jag tror att det är många som gillar din blogg och följer den. jag är iallafall en av dem :)



2010-09-05 @ 11:07:48
URL: http://misskessy.blogg.se/
Postat av: Elin

Ta åt dej av vad folk skrivit till dej här! Man kan inte vara älskad av alla men här ser du att den samlade effekten av positiva människor helt klart väger över den för elaka lilla kommentaren. Fokusera på de positiva å inse att du är en fin människa med en väldigt uppskattad blogg!

2010-09-05 @ 13:18:40
Postat av: Sofi

Åh vad jag saknar din blogg! Du har ju helt klart den bästa bloggen, och den mest intressanta tjejen att följa! Jag är förvånad över att du inte får fler elaka kommentarer, så fin som du är borde avundsjukan vara stor! Sorgligt men sant. Hoppas iallafall då börjar blogga igen, vi är många som väntar!

2010-09-05 @ 15:02:35
Postat av: Cicci

Vad tråkigt ! Fattar inte vad det är för människor, gillar man inte något så behöver man väl inte läsa. Allt handlar bara om avundsjuka. Det var mycket tråkigt att läsa att du ska ta en paus. Följer bara din blogg. Brukar läsa den och facebook innan det är dags för sängen. Hoppas verkligen att du kommer tillbaka. Ha det jätte bra tills vi hörs igen. Kommer verkligen att fattas något på kvällen. Ta hand om dig. Bamse kramar

2010-09-05 @ 21:36:06
Postat av: lina

Hur går det för dig vännen? allt bra? Hur känns det med flytt och allt? Ta det som en livserfarenhet, det är bara en liten period av ditt liv och gör det till det bästa. Tänk vad många långa och framförallt vackra powerwalks du kan ta i den friska kalla luften där uppe :) Kommer bli hur bra som helst! Vi saknar dig! / En bloggläsare.

2010-09-06 @ 11:54:53
Postat av: Natalie.

Heeej gobit! Hur är det? Dumma dummingar som kommenterar- de är så avundsjuka så det finns inte!

Saknar ju att läsa din söta blogg!



Det är bara bra här! Härligt väder och GOD mat :) Vi bor ju på hotell än så länge så det blir spännande sen när vi får lägenhet. Hoppas vi inte får något ruckel ;)

Hoppas jag får träffa de andra tjejerna snart också för man blir ju så lätt uttråkad.



Vad gör du nu? Är du i grek eller i norge? Trivs Mattias i sitt "nya" lag?

Kom ner och hälsa på mig nuuuu!!

Pusseliiiiikram

2010-09-06 @ 15:38:29
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla kom tillbaka

2010-09-06 @ 17:37:57
Postat av: sara

KOm tillbaka, saknar din blogg som enligt mig är den bästa. Jag älskar att inspireras av din otroligt snygga klädstil.....

2010-09-06 @ 17:38:44
Postat av: amanada s

Jag såg dig på stan idag (tror jag!) men jag vågade inte komma fram o hälsa, älskar din blogg, lättd en bästa, jag menar det verkligen. Tom. bättre än storbloggarna! Ditt liv, din stil och din personlighet smittar av sig, jag älskar att klicka in på din blogg varje morgon till kaffet. KOm tillbakaaaaaaaaaaaa snälla... /en trogen bloggisläsare

2010-09-06 @ 17:40:11
Postat av: Anonym

Saknar din blogg, skit i alla puckon o kör ditt eget race.... miss u and your blog....

2010-09-06 @ 17:41:01
Postat av: Johanna

Kom tillbaka du är saknad i bloggvärlden :(

2010-09-06 @ 18:29:22
Postat av: Lia

Nej Tilda sluta inte blogga!!!Din blogg är ju bäst:)

2010-09-06 @ 19:08:44
Postat av: Johanna

snälla kom tillbaka :) kram

2010-09-06 @ 20:36:09
Postat av: hannah

meeeen åååh. första bloggen man checkar in på morgonen.. bästa bloggen :)

2010-09-06 @ 20:51:18
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/
Postat av: Ottilia

saknar dig på bloggen ju!

2010-09-06 @ 23:26:35
URL: http://tilamao.blogg.se/
Postat av: cicci

jag vet exakt hur det är och kan bara säga; ta inte åt dig. även om mycket kan bero på avundssjuka så är sanningen att alla elaka kommentarer inte gör det. tänk på att man kan inte gilla alla människor. tror inte du gör det heller. och tyvärr finns det sådana personer som måste berätta det för att själv må bättre. :(

tänk på all positiv respons du får istället. :) bara tänk "vad gör det att en, två eller tre personer tycker så om mig?". du kan inte hjälpa att de inte har något annat att lägga sin energi på. du borde inte lägga din energi på det. jag vet att det inte är lätt. men tänk att av dom där 100 kommentarerna så finns det 99 kommentarer som är positiva. som är hur vacker du är, hur bra du är osv. :) att lägga din energi på en elak kommentar är som att kasta de andra kommentarerna i sjön. så tänk på vad som egentligen betyder för dig. får du en elak kommentar, ta dig då tid och läs alla fina kommentarer efteråt så du får tankarna på dom. kan alltid vara värt ett försök ? :)

2010-09-07 @ 00:14:06
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla kom tillbaka.....

2010-09-07 @ 10:09:29
Postat av: milia

BÄSTA BLOGGEN SOM FINNS, jag saknar dig massor här. Kom igen., skit i idioterna, dom finns överallt.... heja på.

2010-09-07 @ 10:10:20
Postat av: malin b

mathilda, kom tillbaka, snälla.... har ingen favvisblogg alls längre nu när inte du finns här.. till min frukost är du alltid den första jag spanar in... ge det ett sista försök, snälla, för allas skull... vi är så många som älskar din blogg..

2010-09-07 @ 10:11:51
Postat av: Linn

Jeg stikker innom her nesten hver dag i håp om at du er tilbake....



Du har en fantastisk blogg, til stor inspirasjon - for meg livsstilsmessig, og jeg håper ikke noen misunnelige små individer klarer å ta fra deg bloggleden og oss andre en blogg som er som en flukt fra den grå hverdagen. Vi savner deg!

2010-09-07 @ 10:13:54
Postat av: M

Har precis börjat läsa din blogg. Älskar den. Snälla fortsätt! Försök att ignorera de elaka kommentarerna. Sverige är fullt av avundsjuka tjejer. Man ska inte ta åt sig!

2010-09-07 @ 16:35:02
Postat av: Sandra

Tycker det är jättetråkigt att du inte bloggar mer, eftersom din blogg var en favorit, hoppas du finner energi att komma tillbaka snart! KRAMAR

2010-09-07 @ 17:07:59
URL: http://hellosugar.blogg.se/
Postat av: Stella

Börja skriva igen tjejen! Väntar fortfarande på ditt bildreportage från Glyfada... :)

2010-09-07 @ 17:36:45
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-07 @ 18:52:08
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: sanna

Kom tillbaka, skriv, saknar din blogg =)

sanna

2010-09-07 @ 19:09:48
Postat av: Anonym

Din blogg är ju bäst:)

2010-09-07 @ 21:38:40
Postat av: Anonym

KOM TILLBAKA! snälla

2010-09-07 @ 21:49:57
Postat av: Anonym

snälla tilda kom tillbaka, skit i alla puckon o kom tillbaka

2010-09-07 @ 21:50:38
Postat av: Anna

tycker du ska komma tillbaka, där med basta!

2010-09-07 @ 23:32:43
URL: http://kallhuvud.blogg.se/
Postat av: jonna

Nu tycker jag allt att du varit borta allt för länge.. Kom igen nu! Kommer alltid finnas dom som vill klanka ner på en, men man får bara låta allting studsa av och fortsätta med det man gör.



Du vet ju att dom som klagar och skriver negativt är så fruktansvärt avundsjuka att det är pinsamt med det dom skriver. För dom som verkligen har negativa saker att kommentera kommenterar inte ofta - dom är tysta och går vidare med sina liv.



:-) Vi saknar din blogg vetdu!

2010-09-08 @ 12:41:34
URL: http://www.jonnalauhage.blogspot.com
Postat av: Anonym

saknar din blogg =)

2010-09-08 @ 12:55:05
Postat av: Anonym

alltid synd det där. med folk som ska hålla på så! :/ men hoppas du väljer att komma tillbaka snart, gillar din blogg! :) kommer din kille köra något i landslaget nu?

2010-09-08 @ 13:15:57
Postat av: sara

BRY DIG INTE OM DEM! jag har aldrig last bloggar forut. borjade i hostas att lasa din och laser den varje gang jag sitter vid en dator, du har verkligen blandat och allt ar sa fint och bra. Du ger mig inspiration om bade hem och mode. DU har ett underbart hus. dina kompisar, familj och sambo verkar underbara de med. Lat ingen hacka pa dig! Kom tillbaka vi saknar dig!

2010-09-09 @ 10:03:57
Postat av: Anonym

KOM TILLBAKA MATHILDA

2010-09-09 @ 11:55:09
Postat av: malin

Jag inspireras så sjukt mkt utav dig, snälla kom tillbaka... när jag såg att du skulle ta en paus så fick jag en tår i ögat, vad ska jag nu läsa?

2010-09-09 @ 11:55:56
Postat av: Maria

Skärp dej nu!

skit i vad folk säger.

sen undrar vi vad för kommentar det är som suger musten ur dig? är det nåt som är sanning?

eftersom du börjar tänka efter och undra.



skit skakar man av sig.

2010-09-09 @ 15:52:59
Postat av: Anonym

Snäääällla kom tillbaka nu..går in varje dag och hoppas på något nytt..kom igen nu tilda...vad ska vi göra för att få tillbaka dej?? Kram på dej tjejen!/Jenny

2010-09-09 @ 20:20:53
Postat av: Natalie.

Det är lite ensamt och läskigt i början nu, men det känns bättre och bättre- maten är ju underbar och människorna är trevliga fast de inte kan engelska haha.

Hur är det med dig? Hur går det för er?

Pusss

2010-09-09 @ 20:40:56
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom tillbaka.. loggar in på din blogg varje dag för att se om du skrivit något. kom igen nu skit i idioterna som kommer med elaka kommentarer

2010-09-09 @ 22:14:28
Postat av: Cecilia

Saknar din blogg !! Läser den varje kväll. Vad jag saknar dig. Kom tillbaka när du är redo. Massor av kramar.

2010-09-09 @ 22:16:17
Postat av: Sara

Folk är bara avundsjuka! sjuka människor. Börja igen! Stå på dig och lägg dom bakom dig! Vissa människor kan inte inse att andra har de bra. Ta hand om dig!

2010-09-09 @ 22:39:18
URL: http://sarabratli.blogg.se/
Postat av: Emmisen

Nu har du fått 102 kommentarer (med min) och alla är positiva till din blogg. Betyder inte det att vi överbevisat 1 av 100 är negativa =) Kom ni tillbaka din lilla skrutt!

2010-09-10 @ 10:27:43
Postat av: Anonym

Saknar din blogg:)

2010-09-10 @ 17:47:12
Postat av: Baana

FIINA TILDA NU ÄR DET DU SOM BÖRJAR BLOGGA IGEN! Saknar dig så snuttson! DU ÄR BÄST o den som säger någe annat SKA JAG PERSONLIGEN SLÅ NER!

kraam

2010-09-10 @ 20:32:54
URL: http://baana.blogg.se/
Postat av: Charlotte

NEJ! Ta ingen skit! Din blogg tillhör verkligen en av mina favoriter. Det vore så synd om du slutade! Tänk på att en positiv kommentar väger så mkt starkare, inte tvärtom.

2010-09-12 @ 09:56:05
URL: http://chachas.devote.se
Postat av: Fia

Hallå snäckan!

Bry dig inte om vad de som är avundsjuka skriver.

Du och din blogg är bäst!!

Jag hoppas att du kommer tillbaka snart igen...



<3 Kramelikram Fia <3

2010-09-12 @ 13:51:08
Postat av: S

Kom tillbaka och skriiiiv igen tjejen! thelw na se dw stin glyfada pali :)

2010-09-12 @ 16:16:51
Postat av: Sofia

Kom tillbaka.. Jag saknar din blogg massor...

2010-09-12 @ 16:25:00
Postat av: ida

kan du inte börja blogga igen? levde ju på att läsa din!! :(

2010-09-13 @ 07:40:25
Postat av: Kenneth

Du måste fortsätta skriva annars har jag ju ingen aning om vart jag skall ta vägen, när jag är i Aten så ofta...

2010-09-14 @ 10:42:48
URL: http://galenigrekland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0