bankoffice.

Klockan tio kom Harald (en person i klubben) och hämtade oss. Vi åkte till bankkontoret här i Trondheim för att fixa lite grejer. Efter det var klart så traskade jag hemåt, med första stopp på Rimi (syrran, kmr du ihåh Rimi? haha) för att handla lite mat och nödvändigheter. Nu är jag hemma men en kasse full av mat. Ska koka mig lite kaffe och studsa ut på terassen vår och sola. Solen är varm men luften kall och frisk.
A tired and pale tilda in clothes from:
Shoes: Converse Bag: Miu Miu Skin-trousers: Saint Tropez Hoodie: Viktor&Rolf Fur: Zoul


Titta vad jag hittade runt hörnet, ett cupcakes fik, yummie!


Milles kissepark...



Later Aligator, tjuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint det ser ut!!!

2010-09-27 @ 12:54:16
Postat av: Anonym

Hej! Skulle vara jättegulligt om du ville svara=) Jag undrar om neverfull i medium size är lagom eller om du föredrar den större. Du har ju både storlekarna.. Får man i ett a4 block i medium? Jag är mest inne på medium och tyvärr kan jag inte kolla i butiken för jag har en kompis som får köpa den till mig... Har svårt att bestämma mig. Vill inte att den ska se för stor ut. Skulle vara gulligt om du ville lägga ut en bild också om du orkar:) Tacksam för svar! tack



MVH

2010-09-27 @ 14:13:37
Postat av: Anonym

Lv neverfull i storlek medium är perfekt för dig tror jag! Large är väldigt stor, nästan som en weekendbag! Men mediumen är perfekt och där får du i a4 papper lätt som en plätt. krams

2010-09-28 @ 09:46:09
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för hjälpen! =) Det blir en medium!

2010-09-28 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0