the market in glyfada centrum.

Godmorgon!
Igår var vi ju på marknad, den är varje torsdag nere på torget här i Glyfada. Det finns allt du kan tänka dig, från smycken och kläder till frukt och färska oliver till ingen peng alls! Yummie. 

 Snappade några bilder till er från marknaden igår:






Tuvis fyndade en hello kitty plånka, söööt!





Vaknade till en doft av pannkakor och en grå/blå himmel, huuua! Idag är det mina gästers sista dag här så solen måste bara komma! Vi som hade tänkt packa väskorna för en hel dag på stranden. Så ändrade planer, stan först för att uträtta dom sista ärenderna och sedan beachen och förhoppningsvis en oskyldigt blå himmel.

Got to go, the city is calling, later!


Kommentarer
Postat av: Jenlen

Håller tummarna för att solen kikar fram.¨Såg ut som en trevlig marknad föresten! Önskar dig en trevlig helg.Kram

2010-10-22 @ 12:13:29
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: S

Åh marknaden i Glyfada :) så himla mkt att välja mellan för en liten peng! Vad har du för planer att göra framöver?

Vad hände med frågestunden? :)

2010-10-22 @ 13:05:15
Postat av: Evelina

Vilken härlig marknad :)

2010-10-22 @ 18:14:28
URL: http://erunway.blogg.se/
Postat av: Anonym

marknaden är super!!! :)



Frågestunden har jag ej hunnit med ännu... mina plans framöver håller jag för mig själv! Krams

2010-10-24 @ 13:11:10
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0