coffee with my childhood friend and her son.

Sitter i soffan och surfar runt, har massor att göra idag, helt plötsligt från ingenstans! Ska vid elva fika med min fina barndomsvän och hennes lilla underbara son Jamie, så mysigt! :) Efter det blir det en snabbis till banken och betala milles försäkring, lämna in min camera och fixa ny batterisladd så jag kan bjuda er på fina bilder igen. Bra va?

Jag bor numera i mina skinnisar och tischa! Mina två stora garderober befinner sig i Grekland & Norge. Så jag lovar er bättre outfit bilder nästa vecka!
skin-trousers: Saint Tropez Shoes: Unterque Tshirt: Alexander Wang Coat: Karen Millen


Min resa till grek är bokat och klar, åker på tidig torsdag-morgon, som jag längtar nu! Resten kommer på söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hej Tilda, hur gjorde du med ditt lilla söta pälsmonster när ni flyttade till Grekland? Vaccinationer, karantän..? Vill kombinera hund och studier utomlands och det skulle vara intressant att höra hur du har upplevt det? Kram!

2010-10-12 @ 11:09:48
URL: http://anna-marias.se
Postat av: Louise

Tack för en mysig fika lillan! =) ses snart igen! puss och kram /Lojsan och Jamie

2010-10-12 @ 15:21:44
Postat av: sandra

Har du blivit blond igen? :)

2010-10-12 @ 23:59:19
Postat av: Anonym

lojsan & jamie, tack själva, älskar er!!! <3



Sandra, yes, jag är påväg iaf!!!! trivs så mkt bättre i det!

2010-10-13 @ 00:04:38
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: sandra

I know the feeling. Färgade det mörkt för några dagar sedan men tyvärr sög håret åt sig av färgen mer än vi trodde och jag är riktigt brun. Ångrar mig varje gång jag kollar i spegel.. :P

2010-10-14 @ 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0