U made my day.

Linnea, tack för din otroligt fina och varma kommentar, det är för sådana som dig jag bloggar!

Hej Tilda!
Jag har läst din blogg en längre tid nu men har aldrig kommenterat. Men nu var det dags att göra det. Du har en fantastisk stil och du kan kombinera dina kläder på ett sätt som är sällan skådat. Vilka snygga kläder du har! Du ska veta att du är en stor inspirationskälla. Fortsät med dina outfits bilder, det uppskattas! Tänk om alla i STHLM skulle klä sig som dig, vilken vacker och inspirerande stad det skule vara ;-) Oh well, fortsätt som du gör. Du är bäst helt enkelt! Kram Linnea
Tänk om vi alla kunde vara såhär snälla mot varandra! Vilken värld vi skulle leva i. Vilken boost jag fick nu, tack snälla du! Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej söta du :) jag har en fråga till dig jag ha tänkt åh köpa mig en LV åh jag skulle behövalite råd från dig om vilken du tycker man bör ha om man ska ha en vilken färg åh vilken modell?

Håller med linnea om det hon skrev du e fantastisk älskar att läsa din blogg om ditt modeintresse som e helt grymt bra du har så fina kläder kramis

2010-11-04 @ 13:22:40
Postat av: Anonym

fint :)))

2010-11-04 @ 22:12:34
Postat av: Anonym

OM alla hade en kille som spelade fotboll och tjänade massa pengar, skulle det vara lika lätt att leva som du och resten :)

2010-11-05 @ 09:03:32
Postat av: Anonym

Du som vill köpa LV väska, det beror helt o hållet på vad du vill lägga på en väska o hur mkt? :) blir lättare att säga en modell då i samma prisklass ungefär.... Finns såååå många fina men alla i olika priser!! Krams



Neeeej, allt handlar inte om pengar!!! du är lika lycklig utan dem! :) Krams

2010-11-05 @ 10:00:26
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: M

Vill också säga att jag älskar din blogg Tilda! Du har en egen stil, och den är jävligt snygg och välkombinerad. Du härmar inte alla andra storbloggare som typ Sofi Fahrman och Elin Kling etc. Du kan själv och har egna idéer! Läser din blogg flera gånger om dagen sen jag hittade den. Fortsätt som du gör! :)

2010-11-05 @ 15:32:24
Postat av: Anonym

Tack fina du, dina ord värmer verkligen. Åh vad glad jag blir! Tack tack tack, kramar

2010-11-05 @ 16:13:53
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: denisis

Det går inte en dag utan att jag kikar in här, du sprider glädje och inspiration! Många kramar!

2010-11-05 @ 18:44:12
URL: http://denajsy.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK denisis! :) gule dig! kramar

2010-11-05 @ 23:35:20
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0