today i miss..

Idag saknar jag allt med vårt hem i Grekland..
Frukost på Lis café!
Festande på Island. (u guys should see the view, amazing!)
Bad hemma i poolen!
Mojitos i strålande sol..
sol & bad iklädd bikini på astir beach!
Alla mina fina vänner..
Fick en riktig saknar Grekland dag idag! Vilken tur att vi snart åker en sväng då! har planerat in en massa som vi ska hinna med/göra innan vi åker hem och firar JUL!

¨Today i miss Greece a lot. My wonderful friends there, our beautiful home, sunbathing and lots more. How lucky we are soon going there then! Can't wait! ¨


Kommentarer
Postat av: lisa

ser underbart ut det där

2010-11-27 @ 13:33:59
Postat av: linn

underbart! vem behöver inte sol nu?

2010-11-27 @ 16:54:31
Postat av: S

underbara grekland! Vart brukade ni gå ut där? när ska du åka dit igen och hur länge? ska du fira jul i grekland?

2010-11-28 @ 10:24:04
Postat av: Anonym

det är undrebart! :)

S: vi hade en del ställen vi oftast gick till, ex island, messiah, akrotidi bla... grymma uteställen och det dubbla mot sverige!!! jag åker dit igen den 15:e december!!! :) vi firar jul i sverige med familjen! men snart så tar vi ju lasset tillbaka till grekland, om jag längtar? JAAA

2010-11-28 @ 13:16:54
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0