make me happy, leave a sentence.

Ah vilka snygga vårskor, dagens vill ha!



Huuu, jag har ingen energi, har noll inspiration, är trött och hängig och tror att jag börjar bli sjuk...har inte tid alls för det! Snart åker jag hem till Sverige en sväng, senare vidare mot Grekland och julklapps-jakt + hus-städande. Sedan hem igen för att fira JULAFTON med alla mina nära & kära, underbart! Som jag längtar efter er nu!

Bloggisar, kan ni inte lämna en rad om vilka ni är, hur ni hittade hit och vad ni gillar/icke gillar med bloggen? Skulle ju vara jätte kul att lära ¨känna¨er lite bättre! Lämna en rad, jag kommer läsa allt! Älskar att läsa om er och vilka ni är! God bless

¨Leave a row about who you are, how you found me and what you like / not like about the blog? Would surely be a great time to learn and know u guys a bit better! Leave a sentence, I will read it all! I love to read about you and who you are! God bless¨

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hmm kommer inte ihåg hur jag hittade till din blogg..tyvärr...MEN jag gillar den massor!!

Gillar dom grekiska inslagen, blandningen av Sverige Norge och resten av Europa!

OCH modet såklart! =)

Jag é 32 år, bor i Fjällbacka på västkusten med sambo och 3-årig son! =)

2010-11-30 @ 10:52:51
Postat av: Hanna

Hej:) tjej på snart 25 (närmare 30, omg) Gillar att läsa din blogg för du har så fina och coola kläder, tar till mig det mesta förutom alla höga klackar ;) Det är bara inte min grej. Jag personligen hade tyckt det vart kul om du ibland även hade gett lite budget tips, typ som när ni visade den där acne inspirerande klänningen din syster köpt på vero moda etc. keep upp the good work! KRAMAR och God Jul // Hanna

2010-11-30 @ 11:30:45
Postat av: CK.

TildanVildan, när e du hemma i Jönnet igen? Misselimiss, måste ses då o mysa........... PUSS

2010-11-30 @ 11:35:07
Postat av: Sara Wallin

Är en trogen läsare :) hittade din blogg via fb. Du behöver inte ändra på något, bloggen är superbra!!! Puss

2010-11-30 @ 11:35:50
Postat av: Alexandra

Jag bor i Jönköping och hittade hit genom Natalies blogg, började läsa bara för att jag visste vem du var genom ridningen.

Vi tävlade i ponny allsvenskan samtidigt, fast jag red för JFK :)

Nu läser jag din blogg för den är så otroligt härlig och du visar så mycket fina bilder :)



Kram

2010-11-30 @ 11:43:06
URL: http://alny.blogg.se/
Postat av: denisis

jag hittade hit av en slump, jag minns inte riktigt, men jag är fast! klickar in ca 5 grr om dagen för att se om du uppdaterat. gillar dina outfits, sättet du skriver på, om inredning, nya köp och vad du gör på dagarna osv. jag har flyttat hemifrån, är 18år och bor ca 20 minuter från stochkolm.

2010-11-30 @ 11:45:17
URL: http://denajsy.blogg.se/
Postat av: Julia

Julia heter jag, bor på östemalm i stockholm. Jag älskar din stil! Hittade hit pga ett google sök.

2010-11-30 @ 12:12:44
Postat av: Moa M.

Är en 21 årig tjej från värmlands skogarna jobbar i klädbutik och lever livet. Tycker din blogg är toppen som den är blir alltid glad av att läsa den :) Kram

2010-11-30 @ 12:44:02
URL: http://moaidaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag heter Emelie, är 19 år och bor i Alingsås (norr om Göteborg), och jag hittade din blogg en gång genom att du låg på mest aktiva på bloggs första sida. Läste några gånger, sen glömde jag bort bloggen. Sen hittade jag dig igen, minns inte hur men sen dess har jag läst nästan varje dag! Gillar att läsa om ditt liv, ditt sätt att skriva och din glädje till livet! Märkte en gång att jag blev på bättre humör när jag läst din blogg när jag var lite down...din positivitet smittar av sig! Jag tycker inte att du behöver ändra på något, isåfall kanske visa bilder från era hem? :) Tror många hade älskat såna inlägg! Kram

2010-11-30 @ 12:47:49
URL: http://erommedahl.blogg.se/
Postat av: Felicia

jag är en 16 årig värmlänning och jag kommer inte alls ihåg hur jag hittade hit haha :) gillar din blogg eftersom du har en unik stil och man får mycket inspiration, du verkar också vara en jättegullig tjej med hjärtat på rätt ställe :) kramis!

2010-11-30 @ 12:50:43
Postat av: Melissa

Er en 19 år gammel jente fra Norge. Kom inn på bloggen din via blogg.se! Har lest bloggen din hver dag i veldig lang tid nå. Er glad jeg fant bloggen din! :-D

Hva jeg liker ved bloggen din er .. ALT!! Spesielt outfit :-)

2010-11-30 @ 13:47:19
Postat av: Jenny

Tjena!

Jenny heter jag, har läst din blogg ett bra tag nu o kommer faktiskt inte ihåg hur jag hittade hit (sitter alltid och klickar runt en massa) men de jag fastnade för va ditt klädintresse! Massa roliga kläd kreationer hittar du på och så e de kul att läsa om hur du far och flyger runt för ditt hjärtas skull.

Ha de gott bruden!

2010-11-30 @ 14:05:59
Postat av: S

Fina skossor! är det acne?

Jag hittade din blogg för ca ett halvår sedan och kollar nästan dagligen in sedan dess. Du inspirerar mig och får mig att tycka att det är roligare att träna, shoppa och laga mat:) tycker du e grym!

kraaam

2010-11-30 @ 15:23:14
Postat av: Emma

Riktigt snygga! Acne?

2010-11-30 @ 15:42:39
Postat av: Hanna

Jag är Hanna, fast det vet du ju redan. :P Vi har ju ändå umgåts på sätt och vis i våra dagar. :D Jag tycker det är så roligt att du har en blogg för det är så roligt att följa vad du gör nu för tiden. Jag tycker att bloggen är fantastisk och som alltid så beundrar jag dig. Fortsätt att skriv och puscha på Joanna att starta en. :D Rider du inget längre? Kram.

2010-11-30 @ 15:55:21
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Ottilia

Ottilia är jag :) Har kommenterat hos dig en del. tycker din blogg är intressant och mysig. Jag kommer från början från jönköping och det var min kompis som tipsade om din snygga stil som fick mig att börja läsa. Nu bor jag i Varberg och pluggar Event Management.



Kram!!!

2010-11-30 @ 16:08:31
URL: http://tilamao.blogg.se/
Postat av: Sandra

20-årig tjej från Göteborg som pluggar till socionom. Hittade till din blogg via en länk när du hade kommenterat ett inlägg på Ninas blogg. Jag tycker att din blogg är bra som den är nu, så fortsätt så :)

2010-11-30 @ 16:13:13
Postat av: Linda

Hejhej! Är en finlandsvenska bosatt i Norge som hittade till din blogg via blogg.se, då du var veckans blogg. Sedan dess har jag följt med, främst för att jag tycker det är så kul att läsa om ditt "lyxliv" och titta på alla fina grejer du shoppar:)

Keep up the good blog;)

2010-11-30 @ 16:13:48
URL: http://lindasjoblom.com
Postat av: olivia

Olivia heter jag. är 22 år gammal, bor i en mellan stor stad nära sthlm. plugggar till lärare. hittade din blogg via blogg.se :) älskar den. fortsätt så här. <3

2010-11-30 @ 16:21:19
Postat av: Viktoria

hej Tilda,



vill du veta vilka dina läsare är? Då så=)

Jag är en tjej från Helsingborg , 26 år gammal, kommer faktiskt inte ihåg hur jag hamnade här men gissar att tack vore en annan blogg. Tycker om att läsa om ditt liv eftersom det skiljer sig så mycket från mitt samt att jag älskar läsa om smink och mode. Ett tips hade varit att tipsa lite mer om "billigare" plagg då kanske vissa inte har råd med Gucci, Chanel osv.



Hälsningar

2010-11-30 @ 17:06:10
Postat av: Lisa

Man är väl en småbarnsmamma som drömmer om det lite mer glamorösa livet ;-) Och då är din blogg helt rätt!

Följer din blogg varje dag och lämnar ibland små fotspår =)

Keep it up och skänk oss fortsatt glädje med dina härliga inlägg!



KRAM

2010-11-30 @ 17:16:15
URL: http://lafamila.blogg.se/
Postat av: Malin

Malin, 20 år, bor utanför Stockholm.

Hittade din blogg när jag sökte efter bloggar i Grekland eftersom jag ÄLSKAR det landet! Och då trillade jag in på din blogg via bloglovin' där jag sökte. Och sen har jag stannat kvar sen dess. Att du bodde/bor i Grekland var ju den största anledningen till att jag fastnade för din blogg, men jag gillar också "lyx"-delen som framkommer i din blogg. :)

2010-11-30 @ 17:21:01
URL: http://malyn.se
Postat av: johannapanna

Jag johannapanna älskar din blogg men det vet du ju redan att jag är inne här varje dag :) Ska du o bjärs ner till grekland nu, hur länge stannar ni? :) Ni svänger inte förbi Bari på vägen ;) ;)

2010-11-30 @ 18:33:26
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Stella

Hej Matilda!

Jag hittade hit för några månader sedan när du var veckans eller dagens blogg på blogg.se och sedan dess är jag fast. Jag besöker din blogg minst två ggr per dag!

Jag älskar din stil och hur du står upp för dig själv och ditt liv, du kan ju inte hjälpa att du blev förälskad i en kille som skulle ge sig ut i världen för att spela fotboll.

Det som är mindre bra med din blogg är väl att du inte uppdaterar så ofta som jag skulle vilja (a) Jag vill ha mer av det goda ;)

Men men, jag hetter Stella i alla fall, är 17 fyllda vårar och bor i Göteborg!



Tack för en riktigt bra blogg!

2010-11-30 @ 20:15:53
Postat av: johanna

Hittade till din blogg för att jag är greklands lover,googlade och din kom upp, fastnade direkt för din personlighet och grymma stil! Själv pluggar jag andra året på gymnasiet läser ekonomi dag drömmer lite om att flytta till grekland och säsonga till sommaren! kram

2010-11-30 @ 21:11:52
Postat av: Lintu

Hejsan Tilda!



Du ville ju ha en kommentar så här kommer en;)



Jag är en 21-årig tjej från Finland men bor nu för tillfället i Stockholm för att plugga där (eller här:D). Jag minns inte alls hur jag hittade din blogg men måste säga att jag tyckte jättemycket om den direkt och sen dess har jag kikat in varje dag och kollat om du skulle har skrivit nånting nytt. Jag tycker att din blogg är häftig och du är ju själv otroligt vacker och har en riktig fin och inspirerande stil! Och sen är det också rolig att läsa om ditt liv där i Grekland fast jag blir alltid så himla resesugen när jag kollar dina bilder hihi;)



Jag hoppas att du kommer att fortsätta med bloggandet länge!



Ha det så bra, god jul till dig!! :)

2010-11-30 @ 21:24:36
URL: http://psilovefashion.indiedays.com/
Postat av: anno

jämngammal med dig och från samma stad, tycker din blogg är superhärlig o fin o följer med spänning (blandat med lite avuund..;-)

2010-11-30 @ 22:18:25
Postat av: ElaBelaBus

26-år, bor precis utanför stockholm och har en son som är 18 månader. Vette sjutton hur jag hamnade här, Google eller nån länk tror jag? Hur som helst så fastnade jag direkt, läste faktiskt igenom bloggen från början haha.



Dina outfits <3 Love them!

2010-11-30 @ 22:42:14
URL: http://elabelabus.se
Postat av: ElaBelaBus

26-år, bor precis utanför stockholm och har en son som är 18 månader. Vette sjutton hur jag hamnade här, Google eller nån länk tror jag? Hur som helst så fastnade jag direkt, läste faktiskt igenom bloggen från början haha.



Dina outfits <3 Love them!

2010-11-30 @ 22:42:45
URL: http://elabelabus.se
Postat av: Frida

Hej!

Jag heter Frida, är 23, snart gift (110806) och har precis köpt hus. Jobbar som babysiminstruktör/vattengympaledare/administratör. Skriver även www.minbrollopsblogg.se



Jag gillar din blogg för att du lever ett liv som är så olikt mitt. Det är härligt att kunna komma undan sin egen vardagliga stress och kika in här hos dig, du som verkar leva ett väldigt härligt och flott liv. :-)

2010-11-30 @ 23:17:09
URL: http://www.thisisfrida.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hej Tilda! Jag heter Sofia. Jag är en 17-årig tjej från Stockholm. Just nu går jag andra året på gymnasiet där jag pluggar samekonomi. Jag längtar till studenten helt sjukt mycket så att jag äntligen kan få följa mina drömmar. Jag har planerat i flera år att jag ska plugga i USA så det är väl det jag ska göra efter mitt sabbatsår i Grekland (mitt favvoland)!

Jag hittade till din blogg genom att googla på ''mitt liv i grekland''. Det finns rätt många såna här bloggar men jag fastade för just din blogg för att jag älskar när du skriver om mode och om att bo i ett ''främmande'' land.

Puss och kram!

2010-11-30 @ 23:17:59
URL: http://sofoulas.blogg.se/
Postat av: Anonym

20 år bor i Göteborg men kommer från Jönköping. Jag tycker din blogg är väldigt kul att läsa, kikar in varje dag :) Vilka bloggar läser du själv ? :)

2010-12-01 @ 01:43:54
Postat av: Nathalie

Jag hittade din blogg genom blogg.se när du var på framsidan! Och sen dess har jag varit totalt beroende av din blogg :D

Och just det ja, jag bor i Malmö!!

2010-12-01 @ 07:08:18
URL: http://Libraryoffashion.blogspot.com
Postat av: Amanda

Hejsan! Jag vet inte hur jag kom in på din blogg första gången, men jag kände igen miljön på dina bilder.. När jag sedan läste inlägget hade du skrivit om A6, då förstod jag att du var från Jönköping, där jag bott fram tills i höstas. :) Jag tycker i vilket fall att du har en toppenbra blogg, det är roligt att läsa lite om ditt liv! Själv är jag 20 och har nyss lämnat Jönköping för att plugga i Kalmar.



Ha det så bra och tack för en toppenblogg! Kram

2010-12-01 @ 10:15:20
URL: http://ammandda.blogg.se/
Postat av: Anonym

KUL att ni skriver om er själva! Älskar att läsa om er, fortsätt! :) Blir så glad när ni lämnar ett litet spår efter er! :)



Skorna kommer från acnes vår 2011! :)

2010-12-01 @ 10:30:09
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Zara

Hej! Hittade dig genom att en bekant nämnt dig som en tjej med snygg stil på sin blogg. Kul att du har så många bilder! vet inte hur personlig du vill vara men skulle vara kul att du skrev mer om dig själv! Du skrev att det är jobbigt att vara ifrån sin familj osv. Du nämner aldrig funderingar som framtidsplaner..

2010-12-01 @ 10:41:25
Postat av: Emelie

hellluu! :)



Emelie, kallas Emmie, 22år från Växjö :)



Kom hit av en slump men blev helt fast.. Kollar din blogg dagligen, försöker ibland hålla mig en dag så jag får mer och läsa ;) Man kan ju inte uppdatera hela tiden..



Jag vet hur det är att vara ifrån sin familj osv eftersom jag har bott i Östersund tidigare, det tar sjukt hårt på en ibland och ibland går det hur bra som helst..



jag tycker du skriver bra, jag förstår om du inte vill bli mer personlig än vad du är men du kanske skulle kunna dra ett lite längre inlägg om vem du är, vad du har gjort tidigare, pluggat, vad du gör om dagarna, lever du "lyxliv", osv, inte gå in så mkt på allt kanske men förhoppningsvis lite mer om dig, sånt som inte är för personligt, har ni tänkt gifta er?? ditt drömbröllop, hur skulle det se ut?? haha, vilka kändisar skulle du helst vilja träffa och varför?? lite roliga saker som kan bli roliga inlägg om du inte tycker de är för personliga och jobbiga.. hahah :)



Ha det bra och ta hand om dig :) Kram!

2010-12-01 @ 11:07:13
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: jessica

kommer inte riktigt ihag hur jag hittade hit men jag gillar din blogg fortsatt som du gor! Jag bor sjalv utomlands (Lanzarote) men som tur har jag min mamma+man+syskon har ocksa :) tycker dessutom att erat hus i grekland ar super snyggt! ha det bra!

2010-12-01 @ 22:24:26
URL: http://pessi.blogg.se/
Postat av: sophie - fotoblogg

hmm.. ja? tjej 14 år, har 2 värdens snyggaste kusiner vid namn joanna och matilda fingal.. hmm, pappa sa att du hade blogg då sökte ja efter den och hittade den (: gillar dina outfit bilder, sensååå tycker jag att vi ska träffas snart! kram♥

2010-12-02 @ 08:35:34
URL: http://sophiemarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-12-07 @ 12:53:58
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0