I want lanvin and party.

Sprang ju in på h&m en snabbis igår innan middagen och fann en sak från h&m hjärta lanvin! De flesta av klänningarna var kvar men dom var så sjukt stora på mig och jag tycker att volangerna på vissa av klänningarna satt på helt fel ställen. Kanske lite to much! Vad tycker ni?


Vad gömmer sig där tros?

För er som skriver att jag aldrig svarar på era kommentarer, kolla i inlägget där ni lämnade kommentaren så får ni se att det finns ett svar där! Jag brukar ALLTID svara på alla era kommentarer!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gissar på skor:)

tycker att du är väldigt bra på att svara på kommentarer måste jag säga!

2010-11-24 @ 10:54:10
Postat av: Sandra

Hmmmmm kanske ett par skor, eller en kjol?? :)

2010-11-24 @ 10:58:19
URL: http://hellosugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa visa då!

2010-11-24 @ 11:39:35
Postat av: Anonym

Sandra, fel fel! 4n ynka tischa var det!!!

2010-11-25 @ 10:03:48
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0