eight hour cream.

Det här sticket följer med mig varje dag! Elizabeth Ardens eight hour cream är en klar favorit att kleta in läpparna med. Nu när det är kallare ute så blir mina läppar lätt torra. Då gör detta läppbalsam susen. Dina läppar blir mjuka som en liten babystjärt. Känn på den du!



Everyone that dont have eight hour yet, buy it! Works with everything and helps! My favourite in my makeup-bag. Without doubt. Ciao!

Förresten, ngn som kan berätta för mig hur man gör för att få upp en video här på bloggen?

Kommentarer
Postat av: kayla

love it to, my favourite

2010-11-18 @ 10:36:49
Postat av: hanna

Men det smakar/luktar ju apÄCKLIGT! :( Men jag vet, det är superbra. Men använder det bara i extremfall =P



Tack för en härlig blogg föresten =)

2010-11-18 @ 11:04:37
Postat av: Mary

Härligt att du hittat en favorit, men akta dig, du blir beroende. Mineralolja.. Tog mig över en månad att bli av med det beroendet när jag väl började använda naturliga läppbalsam. Dr Hauschka har en fantastisk! Ännu bättre än 8 hour. Men om du är nöjd så är det ju bra :)

2010-11-18 @ 12:18:47
Postat av: Anonym

Älskar eight hour cream, använder både lipbalmet och den "vanliga" krämen :D såååå bra under vinterhalvåret framförallt.

2010-11-18 @ 13:18:40
URL: http://capturethismoment.blogg.se/
Postat av: rebecka

skaffa ett konto på videofy me..

2010-11-18 @ 13:58:14
Postat av: Anonym

eight hour är grym i alla former!!!

2010-11-19 @ 11:01:56
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0