cant let it go.

Kan inte släppa tanken på kort hår ala. Olivia Palermo! Hur snyggt? Kanske skulle passa i det ändå, eller?





¨Can't stop thinking about Olivia Palermos short hair-style, might fit in short hair anyway, what do u think?¨

Jag är inte alls ute efter att folk ska tycka synd om mig, för så är inte fallet! Jag valde detta livet jag lever och jag valde att följa med min älskade ut i världen vilket innebar utan min fina familj, bästa vänner och min trygga tillvaro i Sverige! Jag valde inte lyx-livet och att bli en sk.¨fotbollsfru¨, jag valde kärleken, min stora kärlek! Jag har inte ångrat mig en endaste sekund trots hårt kämpande med språk, hanterande av ensamhet, den trygga tillvaron och en enorm saknad efter familj och vänner varje dag!

DON'T JUDGE ME BEFORE U KNOW ME.

Kommentarer
Postat av: johanna

Go for it! Du skulle passa jättebra i kortare hår!!

2010-11-26 @ 13:45:10
Postat av: Anonym

vore superfint. :) Ska faktiskt klippa av mitt långa svall idag till olivia stil. Wish me luck.

2010-11-26 @ 14:06:54
Postat av: jasmine

jag tycker att du verkar vara en helt fantastisk person och vacker som få är du också!



stå på dig! jag önskar dig all lycka!

2010-11-26 @ 14:11:14
Postat av: Emelie Rommedahl

Jag tycker att du är skitball och jag har följt dig länge länge! Du verkar vara en genuint fin och ärlig människa så ta inte åt dig om någon skriver något dumt. MEN det jag tror folk stör sig på är att alla "fotbollsfruar" för det mesta skall se så exklusiva ut, mycket dyra grejer och kläder. Folk drar direkt slutsatsen att tjejen lever på mannen för att han tjänar sjukt mycket pengar när tjejen handlar enbart tex LV eller andra märken. Men vem skulle säga nej egentligen.. Kramis

2010-11-26 @ 15:13:36
URL: http://erommedahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror att du hade passat jätte bra i kortare hår! Men du har otroligt snyggt hår nu också!

De gångerna som jag klippt av det långa för en kortare frisyr så har jag ångrat mig... o det är lite tråkigt! du är fin hur du än gör:)

2010-11-26 @ 15:14:10
Postat av: ems

nej ditt svall är mycket finare =) keep it!!!!

2010-11-26 @ 15:26:53
URL: http://emsolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kände /va väl tillsammans med din kille innan han blev "känd"??

Tycker du får tåla lite kritik som Kristin skrivit, förstår också att det inte är roligt men alla har sin egna mening och man kan inte bara ta del av del bra kritiken jämt.

Jag skulle gjort samma sak som dig och jag förväntar mig att min man skulle gjort samma sak för mig..

Varför skrivs det aldrig om killarna till kvinnliga kändisar förresten?? Konstigt.



Stå på dig Tilda! Du vet, din familj å vänner vet vem DU är- förbli hon det är viktigast!

KRAM!

2010-11-26 @ 15:31:54
Postat av: emma

du skulle vara fin i kort hår. Tycker du ska göra dig ett klipp :) Kram

2010-11-26 @ 15:54:42
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Karin

Ursäkta dig inte. Bara för att du har en massa grejer som inte många i vår ålder har råd med (förresten vem betalar alla din grejer?) så betyder inte det att du inte att ha rätt att känna dig ensam eller ledsen ibland. Vad spelar det för roll hur mycket grejer man har. Vad spelar det för roll att man själv har valt att leva som man gör. Man behöver inte ursäkta sig! Känner du dig ensam, så känner du dig ensam. Punkt. Och jag känner lika mkt för dig som jag gör för vem som helst annars som känner som du, även om de inte lever i överflöd. Du är inte mindre berättigad att vara ledsen än någon annan, så be inte om ursäkt!



Jag gillar dig :)

Du verkar vara en fin tjej. Lite mindre varumärken på varenda bild och jag hade ansett att du vore en av mina favoritbloggar.

2010-11-26 @ 16:45:02
Postat av: becka

KLIPP DIG SÅÅÅÅÅ

2010-11-26 @ 16:59:57
Postat av: Johanna

You GO girl! Jag tycker du är awesome. Man SKA följa sina drömmar och sin kärlek :)skulle jag stå inför valet och kvalet skulle jag välja som dig, tycker det är helt rätt. tack för en bra och inspirerande blogg din stil är grym!

2010-11-26 @ 17:14:00
Postat av: Emma

Bra sagt tjejen! Förstår dig, och du har en grym blogg! :)

2010-11-26 @ 17:15:34
Postat av: Anonym

Hot! Du är ju fin i allt du snygg tilda! Också vart sugen på en rejäl klippning men är alldeles för feg:) kramis/Hanna

2010-11-26 @ 17:23:01
URL: http://hannaochelina.blogg.se/
Postat av: sofi

Snygg jacka vart har du köpt den ?

kram toppen blogg

2010-11-26 @ 17:33:57
Postat av: Natalie.

Det hade varit myyys om du också varit med socker! Kommer inte hem till jul- boooh :( Jonas har knappt något ledigt runt där. Men sa precis till Joanna och Jess att ni tre borde komma ner till mig och åka skidor när Joanna är klar med stylisterna! :)

2010-11-26 @ 19:48:40
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Nicki

åh jag tror du skulle vara jätte fin i de!

2010-11-26 @ 21:11:21
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: STYLE CRUSH

jag är också så sjukt sugen på den frillan, på riktigt! så himla fin!



KLIPP KLIPP KLIPP ;) du passar!

2010-11-27 @ 09:11:49
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: Anonym

Kavajen/tröjan kmr från WEEKDAY!

yes, jag var tillsammans med min sambo innan han blev känd! :)



PUSS PÅ ER

2010-11-27 @ 13:31:55
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emelie&Johanna&Karin&anonym: TACK fina ni! :) era kommentarer värmer, KRAM

2010-11-27 @ 13:33:18
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Sofia

Klipp dig kvinna! Jag håller med dig i din lilla text, jag valde kärleken precis som du har gjort. Tyvärr så höll det inte för oss jag blev så djupt deprimerad och jag blev egoistisk, orkade inte med någonting längre. Idag mår jag mycket bättre och har hittat mannen i mitt liv! Det gäller att ha den rätta kärleken att kämpa för. Kör ditt race och skit i vad andra tycker, det har jag fått lära mig själv att det är det bästa du kan göra. Gu verkar urhälig som person!

2010-11-27 @ 16:38:15
URL: http://ww
Postat av: Anonym

Sofia, tack fina du! :) KRAMAR! :)

2010-11-27 @ 16:48:23
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: ika

åh, älskar din blogg. tur är väl att vi alla är olika! vad tycker folk, att alla ska leva exakt samma liv, heta likadant eller vad? ska man behöva akta sig för att inte leva glamoröst bara för att det retar skiten ur folk? eh nej!



tycker det ser jäte fint ut, klipp! växer alltid ut.

jag har alltid haft långt hår men vågade dra tummen ur röven för ett par veckor sen och klippte mig. min önskan till frisören- OLIVIA ;)

blev super nöjd och ska trimma det om 6 veckor igen så det håller sig fräscht!

däremot ett tips om du klipper dig. du har samma ansiktsform som mig(lite högre panna,hårfäste)du borde då även, vilket min frisör övertalade mig att göra, klippa en lätt lugg! kändes så mycket bättre, jag kan uppleva att ansiktet kan se lite "långt" ut i min vanliga mittbena, du min panna inte är 1 cm som vissa andras;) u go girl!

2010-11-27 @ 18:44:42
Postat av: Anonym

Ika: tack fina du! iförsig kmr väl alltid sverige vara så! :(

kanske skulle våga ändå, hmmmmm! KRAMS!

2010-11-28 @ 00:37:23
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Hanna N

Jag är imponerad av dig! Du är en tuff tjej! Tack för en fin blogg!:)

2010-11-28 @ 11:26:53
Postat av: Anonym

Hanna: men tack! :) gulle dig! krams

2010-11-28 @ 13:14:41
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0