Burberry.

Jag och syrran har käkat en god frukost efter en långprommis vid stranden med mille! Vädret är ganska tråkigt idag, typiskt! Lite små regn men sjukt kvavt ute, mitt huvud värker när det är så kvavt! Vi pyser ner på stan en sväng istället! Syrran skulle haffa ngt på zara hon hade sett! Idag kommer älsklingen hem med och ikväll blir det utgång med hela gänget, alla börjar ju resa hem nu över sommaren när dom är lediga så ska bli tråkigt att säga hejdå till alla, två månader tills vi ses nästa gång, mari, im gonna miss u muchooo :( Later
Dagens:
Jeans: Dsquared
Jacka: Vero Moda
Scarf: Burberry
Stövlar: Burberry
Väska: LV

Update: Jackan rök av lika fort som jag satte på den, alldeles för varmt, svettas redan!

Kommentarer
Postat av: CK.

Dags o komma hem darling, denna outfit är klockren för tillfället som sagt va..my gaad..imorse när jag vaknade va de världens dis o dimma....=/ Kom hem nu o ta me solisen... LOVIS

2010-05-15 @ 13:18:00
Postat av: Anonym

Ungefär samma väder som i Göteborg då, om man bortser från värmen... Här är det väl tio grader om man har tur...

2010-05-15 @ 13:46:27
Postat av: Anonym

ääälskar stilen du har

2010-05-15 @ 19:34:31
Postat av: ems

är det LV GM eller MM? :)

2010-05-25 @ 23:59:59
Postat av: Anonym

Det är LV:s bag från neverfull serien!!! krammmms

2010-05-26 @ 11:03:30
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: ems

tänkte mer vilken storlek =) om det är den största, mellersta eller minsta =) dom är grymma!!

2010-05-26 @ 12:04:38
URL: http://weloveems.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, sorry! Fattade det nu, min bruna är den största modellen, och den vit/grå är i mellersta modellen!!!! Krams

2010-05-26 @ 12:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0