Protein spray.

Kom alldeles nyss innanför dörren, håret blev super fint, sådär somrigt ljust! Nu snaskar jag lite macadamia nötter och ska strax åter till stan för att luncha med syster & min barndomsvän/syster louise! Ska kolla in hennes mage, hon ska bli mamma i juli! im so happy for u! Ungen kommer att bli världens sötaste! I can promise u! Dags att kila, hörs senare! Puss
Den här lilla rackaren fick följa med hem från frissan! Den luktade ljuvligt!

Förstklassigt hår för trendinspirerad styling. En sprayinpackning med värmeskydd. Denna fuktgivande blandning av jasminblomma, sockerärt, vanilj, vete och soya hjälper till att skydda håret från värmestyling och UV-strålar samtidigt som den jämnar ut porösiteten.
Lämnar håret mjukt och välmående. Utredande.
Nyskapande Enviroshield Complex hjälper också till att skydda ditt hår från värmestyling och UV-strålar.

Användning:
Spraya i fuktigt hår och kamma igenom. Föna, platta, locka och styla som du vill. Bra att använda efter färgning för att förhindra att färgen bleknar eller tvättas ur.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad brukar du fixa håret här hemma? Vilken salong? Kul med tips vilka produkter du använder! :)

2010-05-21 @ 14:36:08
Postat av: Anonym

hej hanna! Jag brukar fixa mitt hår på lite olika ställen, men hair inc är ngt jag rekommenderar! en kompis som startat upp det! Grym på hår, frisyerer, alles!!!! Ligger mitt emot anna.k heminredning!



Jag brukar inte fixa mitt hår så mkt, vaknar med rufs, lägger i lite silkesdroppar i topparna o sen är jag redo!!! kram

2010-05-22 @ 10:00:07
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0