at home.

Sitter och äter frukost med mami! Det var inte igår... så muspusigt! Det är ju jätte KALLT här hemma, hallå, jag fryser ju ihjäl... det är ju super röset och kyligt, va fasiken, det är ju för tusan slutet av maj... vädergudarna, ge oss SOMMAR & sol i Sverige nuuuuuu! Var är vädret, sommaren & solen någon?
Myser med frukost här ute!


Tummen upp för att vara hemma, tummen ner för vädret!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med, ska iallafall ner till frissan och boka tid, ska färga och toppa det slitna... well see om det finns ngn tid! Sorry för dåliga bilder & uppdatering, men igår flög jag heeeela da gen, och idag har jag inte rotat fram cameran, så blev photobooth! Later

Kika in senare så ska jag visa er en ny rosa sak i mocca! Guess what??

Kommentarer
Postat av: CK.

Åhh Loppan,underbart o se dig/er hemma,,,hoppas resan gick brais?! I´m waiting for your call...leka?Kaffe? <3 Jag gissar........jacka?! : ) Love

2010-05-19 @ 10:13:09
Postat av: Josie

mysigt att vara hemma snuttis :) Hälsa bjärsbjärs från oss!

2010-05-19 @ 11:24:51
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0