You are fantastic.

Har vägt för/nackdelar hela natten känns det som och det finns ju gott om båda två! Men jag har beslutat mig för att köra på! Jag har bestämt mig för att fortsätta blogga! Varför ska jag ändra på mig? Det är ju för tusan så här jag lever och har det! Ni som inte gillar det jag skriver eller ständigt kritiserar mitt skrivande/bilder, ge då tusan i att skriva in tildafingal.blogg.se i adressfältet! Gå ni in på måstehatanågonidag.se istället!
Ni som kommenterar är oftast hela fantastiska, jag blir alldeles varm i kroppen! Ni ger mig lust till att fortsätta inspirera och fortsätta skriva, fast ännu bättre!
Jag kommer fortfarande inte att godkänna/svara på elaka kommentarer jag får, det får ni helt enkelt respektera! Det här är min blogg, där jag skriver vad jag vill, och svarar på vad jag vill!
Men till alla er andra, underbara, snälla, fantastiska människor med hjärta av guld, jag skickar all min kärlek!
More love, less hate! Varma kramar från tilda & grekland
Varenda litet hem piggas upp av färska blommor ståendes på bordet!

Kommentarer
Postat av: sis

härligt skrivet sis! som jag sa, de finns alltid människor som avundas andras liv och har som intresse att sitta och HATA människor dom inte känner, och vad grundar de nästan jämt i? AVUNDSJUKA! so u go sis, och du gör de jäkligt bra! =) åå finfina blommor, pakistanier? haha! me miss you a lottie <3

2010-03-12 @ 09:19:38
Postat av: Anonym

Ännu bättre är att publicera dom!!!

Då är det inte lika roligt att störa sig längre..

Va fan Tildis, publicera skiten.

Du vet ju ändå att det bara är folk som är avundsjuka o inte har bättre för sig!

Låt deras patetiska inlägg synas istället, det är ju bara dom som är pinsamma!!!

Puss min lilla sparv!

2010-03-12 @ 09:23:59
Postat av: CK.

Jag hejjar på dig hjärtat!!

2010-03-12 @ 09:29:27
Postat av: Louise

jag tycker du verkar bo i ett underbart hem, bära underbart snygga kläder å vara en underbart go tjej! så fortsätt med det!

2010-03-12 @ 09:34:31
Postat av: nikki

bra val, älskar att läsa din blogg tildus vildus! :)

strunta i alla avundsjuka saker där ute, och skulle du verkligen tycka det är jobbigt så kan du alltid lösenordsskydda din blogg så bara familj, vänner och de du vill ska läsa, kan läsa.

du ger ju mig sol i vardagen, keep up the good work!

2010-03-12 @ 09:51:12
Postat av: Sara

Detta måste varit de bästa beslutet du tagit, efter att ha flyttat med din man till Grekland.:)

Du verkar leva ett underbart liv och de är så härligt att se en så lycklig tjej.

De lyser rakt igenom.

Och dessa människor som kommenterar negativt och stötande, dont mind.

Vi vet alla att de grundar i avund, ren avund.

Det är synd att folk kan bli som dom blir av det men så har det alltid varit.

Radera radera!

Massvis av kramar till dej!

2010-03-12 @ 10:00:04
Postat av: Anonym

Måste säga att detta gjorde min dag :D Din blogg är BÄST den äger alla andra! You make my day, Fortsätt att inspirera för det är du bäst på! Första gången jag besökte bloggen fastnade jag för den direkt, you ROCK girl !

2010-03-12 @ 10:04:29
Postat av: Nathalie.

Sötan! tycker du gjorde rätt i att ha kvar bloggen. Jag får också massa elaka kommentarer men varför skulle jag godkänna dem? Jag vill inte ha deras negativa energi, de är bara avundsjuka och bittra. Det sticker ju i ögonen på dem när du kan shoppa och sola om dagarna (de tror väl att det är det enda du gör), men de kan inte sätta sig in i din situation, jag menar- du har ju offrat mycket för kärleken, flyttat ifrån alla kära osv. Det är ju inte så lätt att vara ensam mycket, speciellt inte när man är van att ha alla sina vänner nära jämt.

Tycker du är jätteduktig på att blogga så låt inte jantelagen stoppa dig!

Puss från mig och Killer!!!

2010-03-12 @ 10:49:19
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: moster mia

Jippi!

Tusen kramar till dig Tilda.

2010-03-12 @ 11:08:56
Postat av: vesna

Kul att du fortsätter Mathilda :) Hade själv blogg, i 3 år, 2 år med en kompis, och 1 år nu själv. Hade runt 3000 läsare om dagen och gick ner till 1000 om dagen på senaste tiden, pallade inte med alla negativa människor till slut. Alla hat kommentarer, all svartsjuka, usch.. man försöker bidra med en rolig blogg men folk kan ej hantera det, ser alltid negativt i allt :)



keep on going!



/ vesna

2010-03-12 @ 22:39:39
Postat av: Anonym

Tack alla för era fina ord! Så kul att ni uppskattar bloggen och det jag skriver!! Jag kärlekar er!! :)

2010-03-13 @ 07:49:55
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Hanna

HURRA! =) Jag är glad för du är verkligen en inspirationskälla!

2010-03-13 @ 10:14:53
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Mami

Du är stark mitt hjärta. Att du mår bra och kan ha det så underbart med din fantastiska pojkvän..Det är bara många som inte kan glädjas över andras lycka.. Du är fantastisk som har vågar lämna ditt " Förrra liv" och börjat leva i ett nytt land utan alla oss här hemma..Vi älskar dig av hela vårt hjärta, du är fantastisk och Matte me.. ÄLSKAR ER!! Fortsätt att vara lycklig..Vi vet att du har det bra..KRAAAAAAAAAAAAM <3<3<3<3

2010-03-13 @ 11:56:26
Postat av: Anonym

mamis, du är bäst och du vet att inget hindrar mig från att vara lycklig! Och ingen kan förstöra det heller! Jag älskar dig!

2010-03-13 @ 12:16:46
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Mary

Jag tycker att du gör helt rätt i att inte publicera inlägg som du inte vill ha med att göra. Det är din blogg, och din plattform och du får uttrycka dig hur du vill, på ditt språk, det är dina regler som gäller. De som väljer att titta in i din "dagbok" får foga sig eller avstå. Det kommer alltid finnas folk som det sticker i ögonen på och som ifrågasätter att man lever ett gott liv och mår bra. Jag önskar dig all lycka och jag har glädje av dina fina bilder och skönhetstips. En härlig avstickare från vardagen helt enkelt ;) Tack för att du delar med dig, det är inte en självklarhet. Kram Mary

2010-05-26 @ 23:43:24
Postat av: Anonym

tack snälla, fina, rara mary! Vad glad jag blev, du har så rätt, så rätt! Kramar och ha en fantastisk dag!

2010-05-27 @ 08:55:40
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0