wedding.

Damp ner ytterligare en bröllopsinbjudan i brevlådan imorse, en utav mina bästa vänner gifter sig i sommar! Längtar ihjäl mig! Ska bli så kul, är så glad för din skull! Love u lillstrumpa! Nu har jag äntligen landat i soffan... doftar så gott här inne nu, som alltid när städerskan varit här! Vädret idag har varit fantastiskt, vi har fikat på stan, kollat i butiker, solat hemma i trädgår'n och nu ligger jag bara och myser med min fis mellson... tror inte jag orkar träna idag... har ingen lust alls... kör lite hemma övningar istället! Ikväll ska vi grilla korv, och till blir det hemmagjord kall potatissallad! Prussiluskan




Kommentarer
Postat av: Anna

Ser härligt ut där du är!

Postat av: alexandra

Ska pontus Wernblom gifta sig? Kan inte du länka till ninas blogg?

2010-03-30 @ 20:21:43
Postat av: Josie

tulllsofin! Jaaa måste ni ju! ni e väl lediga snart? ;) o vet du? haha blivit så hjärtntvättad av zara skorna så jag var tvugen, kommer bli typ två meter...lovelove skyller på dig :) puss&natti

2010-03-30 @ 21:53:37
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Anonym

pooosie, ja vi e snart lediga så då kmr vi brummandes me planet ner.. så musigt, när åker ni till swe? när börjar maxi ledigheten? nu flyttar du snart lill mulen,,, underbart va?HAHA, u gonna rock in them... pusss



yes de ska dom:)



hahaha chris, =) ses vi i sommar i jönnis? e du hemma ngt?

2010-03-31 @ 08:14:57
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå kan man få se hela inbjudan?:) den såg väldigt söt ut:)

2010-03-31 @ 13:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0