walk by the sea.

Vaknade klockan åtta idag, så då gick jag och en trött mille upp, och gick ut på en helt underbar morgon promenad! Det var massa folk som gick nere vid vattnet idag, söndag=alla lediga! Det var så skönt, folk gick i shorts och det var nästan 25 grader varmt klockan halv nio på morgonen! FANTASTISKT! jag & mille njöt, o han skuttade som en liten hare! Såg så kul ut! Nu ska jag käka lite frulle, sen blir det solstolen ett tag innan matchen, jag och Ana åker vid fyra, slänger in en dagens innan det! Puss Kram
Lyxbåtar ligger tätt i hamnen!

Kommentarer
Postat av: Josie

du skruttan jag kommer imon ;P Åh va fint det ser ut!

2010-03-21 @ 09:31:25
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: elisa

ser helt underbart ut, åh så avis jag blir...

2010-03-21 @ 13:02:11
Postat av: Anonym

fantastiskt!

2010-03-21 @ 13:59:51
Postat av: Anonym

ja man kanske borde komma o hälsa på och få sig lite färg;) grekland e ju så himla fint love it!! har alltid vela åka till kroatsien..niklas håller på och letar hotell har hittat riktigt fina både i kroatsien och portugal.. och med lite lyx med:) men du din lille fusk har ju lyx i solen varje dag hehe;)

puss

2010-03-21 @ 18:13:21
URL: http://hannaochelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0