Todays.

Nu pyser jag till stan, det är ju lördag och man måste ju hålla i traditionen från Sverige! Dvs. alltid mys på stan, inkluderat fika med familjen på lördagar! Familjen kan jag ju inte få hit tyvärr, men fikan kan vi klämma in! Är på jakt efter en svart, lång, tajt kjol... vet exakt vilken butik jag ska spana in, en fågel viskade nämligen att det fanns just en sådan som jag är på jakt efter! Senare idag blir det gymtonic också, plus att min karl har laddat ner lhc-hv som jag ska titta på ikväll! Vad ska ni hitta på? Idag blandar jag rockigt med feminina inslag tillsammans med ett nyvaket rufs! Puss
Mc skinnjacka: Zara
Blommig klänning: Vero Moda
Skinn vs. mocka ankelboots: Dolce & Gabbana
Väska: Miu Miu

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt som socker är du min lillsis! hoppas du hittar apsnyggahetaunderbara kjolen! miss uuu

2010-03-13 @ 11:06:56
Postat av: Daniella

Hej!

När jag ser dina fina klänningar o bara ben, så längtar jag otroligt till våren! Sool tack!

Du ger mig tips varje dag med din sköna stil! Tack söta du!

2010-03-13 @ 12:45:16
Postat av: Anonym

Du har sååååå grymt snygg stil Tilda. om man vill ha liknande boots som du har men inte har så mycket pengar vart ska man leta då? läser och inspireras av din blogg varje dag:)

2010-03-13 @ 17:35:16
Postat av: sofi

så fin du är! Älskar verkligen din klädstil!

2010-03-13 @ 19:07:19
Postat av: Anonym

Tack era finingar!! :)

MIna boots/kängor/grövre skor kmr jag inte gömma undan inför sommaren! Däremot använda dom flitigt till söta klänningar, jeansshorts osv. Du hittar jätte snygga ankelboots på topshop.se! Och så finns det liknande acne pistols skor just nu på scorett om jag inte minns helt fel till rimliga priser! Kramar

2010-03-13 @ 19:55:18
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: nelly

så fin du är! :) ha en bra dag! Kramis

2010-03-14 @ 08:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0