think im gonna quit

Tror jag faktiskt har bestämt mig för att sluta blogga! Ska tänka på det under natten, men just nu känner jag inte något sug att fortsätta! Tror inte att det här är något för mig! Jag är bättre på att läsa bloggar än att skriva själv! haha! :) Det har varit super kul men långvarig blev jag ju inte! Detta var en blogg främst till familj och vänner men såg senare att det var betydligt mer som läste den! Jätte kul, (oftast) och ni har varit så fina och snälla med era kommentarer, nästan alla;) Men när jag valt att inte svara eller godkänna vissa av era kommentarer så är jag feg, jag borde skämmas osv...som jag sa, detta var en blogg för att uppdatera vänner och familj hemma i Sverige! Puss & stor kram tilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker verkligen du ska ha kvar din blogg! Jag är inte din familj eller vän men en STOR beundrare. Detta är den bästa bloggen jag någonsin läst ! Och då kan jag säga dig att den slår de största bloggarna med hästlängder. Din stil är Fabolous och varje dag går jag in hit för att inspireras ! Om du slutar har jag inte denna UNDERBARA blogg att se framemot varje dag. Så snälla, fortsätt skriva för det är du väldigt bra på.

2010-03-11 @ 13:41:47
Postat av: Anonym

När det är personer som skriver elaka kommentarer så är de bara avundsjuka. Du har ett fab liv och jag lovar dig att de som skriver så är BARA avundsjuka för du är sjukt snygg bruden. FORTSÄTT blogga det vet jag är fler än jag som tycker.

2010-03-11 @ 13:44:46
Postat av: Sofie

Vad tråkigt att du inte vill blogga mer, tycker din blogg är väldigt inspirerande =)

2010-03-11 @ 13:47:10
Postat av: Caroline

Hoppas verkligen inte att du kommer att sluta, tycker jätte mycket om din blogg. Du är verkligen en fräsch bris blogg världen. Men förstår samtidigt att det inte är så roligt med kommentarer osv. Håller ändå tummarna för att du fortsätter. Stor kram

2010-03-11 @ 13:53:48
Postat av: Anonym

NEJ! lägg inte ner bloggen..

2010-03-11 @ 13:58:40
Postat av: Elina

jag som precis hittat hit och tyckte det var så kul att läsa..! :) fröken sundhall tipsade mig och jag tkr det är himla roligt att läsa om ditt lite annorlunda liv. om du slutar så tkr jag iaf att du gjorde ett bra jobb så länge det varade :)

2010-03-11 @ 14:31:31
URL: http://innewjersey.blogg.se/
Postat av: Frida

This I dont like! :( du är en frisk fläkt i bloggvärlden, dom som inte kan hantera det är bara idioter.

2010-03-11 @ 14:46:18
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

va tråkigt :( jag som tycker din blogg e så bra... Men förstår dig, tråkigt med folk som vill trycka ner andra som är lyckliga.. kram caroline

2010-03-11 @ 15:01:01
Postat av: mixi

Gumman. Du vet att Du kan sätta lösenord på bloggen om Du vill ?

Så kan du fortsätta blogga för just de Du vill ska läsa :)



Love sickan.

2010-03-11 @ 15:09:08
URL: http://malin.strengberg.com
Postat av: moster mia

Mathilda gumman sluta inte, det har varit så kul att få läsa hur dina dagar är och hur du har det. Har känts som du är mycket närmre när du delar med dig av ditt liv. Om det beror på grymma människor så...

"dont let the bad win"

puss på dig du är bäst!!

2010-03-11 @ 15:29:24
Postat av: a

tycker inte att du ska sluta... det är jättekul att läsa om vad du har för dig och se en massa bilder från greklandet!! :)

2010-03-11 @ 15:41:58
Postat av: Johanna

Vad synd! Tyckte om din blogg:( Tycker du ska fortsätta och strunta i alla dumma kommentarer! Skulle vara jättekul om du ville fortsätta... =)

2010-03-11 @ 15:48:14
Postat av: Anonym

NEEEEEEJ! SLUTA INTE SNÄLLA

2010-03-11 @ 15:58:30
Postat av: Anonym

nejnej mathilda sluta inte skriva, det är så roligt att följa dig där borta, det blir ju som ett beroende att gå in på din blogg varje dag och kolla vad du gör för kul där nere :) men självklart ska du göra de som gör de lycklig

2010-03-11 @ 16:35:09
Postat av: Anonym

sluta inte. du ger så bra inspiration. du lever de liv som många av oss andra drömmer om. snälla sluta inte, när du skriver för du in oss i en del av de livet. kramar

2010-03-11 @ 18:00:33
Postat av: malin

nej va besviken jag blir! din blogg är ju superkul att följa:) kan tänka mej att du får många avundsjuka kommentarer, men ta inte åt dej! låt inte dom bittra människorna "vinna".

Du gör ett grymt bra jobb med din blogg! Du ger så mycket inspiration:) jag hoppas att du tänker om, och fortsätter blogga! det skulle göra väldigt många av dina läsare glada:) stor kram!

2010-03-11 @ 18:27:21
Postat av: Jennie

Nej vad tråkigt! Jag känner iofs inte dig.. men har precis hittat till din blogg och tycker den är intressant och lättsam. Som sagt jättetråkigt att du ska sluta skriva, men jag förstår dig :)

2010-03-11 @ 18:35:23
Postat av: Sara

Du får absolut inte sluta blogga, dina härliga outfits och ditt öga för inredning, du måste fortsätta matilda..

Om du inte orkar skriva så kan du lägga in mer bilder, och varför ska man skämmas över att ta bort de otrevliga kommentarer?

Det är ditt liv och du bestämmer över din egen lycka.

Att se negativa kommentarer blir ingen lycklig av..

Keep going tjejen!

Du verkar vara genomgo!

En kram från Göteborg

2010-03-11 @ 18:52:54
Postat av: Elin

SLUTA INTE BLOGGA. GRYMT SNYGG! OCH BRA.

2010-03-11 @ 19:42:14
Postat av: Anonym

nej inte sluta :(

2010-03-11 @ 22:06:19
Postat av: Saraah

Nämen Tilda! Vilken blogg skall ja nu läsa, ja fastnade för din blogg på stutts ju! :( Hoppas den kommer upp igen då! Ha de bra

Krams

2010-03-11 @ 22:14:10
URL: http://aranele.blogg.se/
Postat av: Hanna

:( Tråkigt att du har beslutat dig för det. Jag gillade att läsa det du skrev och följa hur du har det och vad du gör nuförtiden. Men jag hoppas att du har det bra fortsättningsvis iallafall. :)

2010-03-11 @ 22:41:46
URL: http://hannafeurst.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nej, snälla fortsätt! Det är jätteroligt att läsa din blogg :)

2010-03-11 @ 22:48:42
Postat av: Emma Hegestrand

Är tyvärr ingen ihärdig bloggläsare, men har ibland kikat in här för att jag tycker att du duktig. Hade själv en blogg när jag var i kanada, men kände likadant som du. det är så tråkigt när man alltid måste hålla sig till jantelagen och inte kan vara något annat än medelmåttig.

2010-03-11 @ 22:58:45
Postat av: Madde

Nej, klart du inte ska sluta.

Förstår dock att de kan ta lite tid att blogga, men uppdatera mer sällan men va kvar för sjutton =)

Dock ska man göra det som känns bäst för en, så...

Kram

/

Madde

2010-03-11 @ 23:11:18
Postat av: Ida

Neej sluta inte blogga! Tittar in på din blogg flera ggr varje dag och tycker att du verkar vara en helgo tjej verkligen. Det är roligt och läsa din blogg och se alla dina fina bilder. Ta inte åt dig av någon skit för du verkar vara en toppen tjej :) Kram

2010-03-11 @ 23:54:43
Postat av: Anonym

äääälskar din blogg! Fortsätt!!!!

2010-03-12 @ 08:59:38
Postat av: fia

Skit i vad andra tycker, kör ditt race för jag älskar det!! Kram

2010-03-12 @ 09:00:13
Postat av: amanda

jag är så tacksam för att vi får hänga med på din resa!!! Fortsätt, för jag vill inte att resan ska ta slut nu....

2010-03-12 @ 09:01:23
Postat av: hanna

Ditt liv är fab och jag vill inte att du ska sluta blogga! Vill fortsätta inspireras av dig!! Kör på nu och skit i bitterfittorna! Dom är bara avundsjuka för att deras eget liv är misslyckat!!

2010-03-12 @ 09:02:55
Postat av: Anonym

SLUTA INTE!! det finns så många som är sååå avundsjuka Matilda och det är precis det som det här handlar om. Jag kollar din blogg varje dag och tycker din stil är kanon och man får drömma sig bort till din värld lite MEN jag vet att det inte alltid är någon dans på rosor och att det är stor omställning att lite "leva någon annans liv" så håll ut och låt oss drömma oss bort lite:) Kram!

2010-03-12 @ 09:53:01
Postat av: J.

go girl!!

2010-03-12 @ 09:57:58
Postat av: stina

sluta inte, du är en grym insperations källa. :)

2010-03-12 @ 10:39:05
Postat av: Sophie

Du får inte sluta hjärtat :) Älskar ju att veta vad du gör dag in och dag ut :) Och jag längtar såå till Grekland, hoppas jag kan komma ner till dej snart.. Saknar dej massviiis Kusin <3

2010-03-12 @ 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0