New York.

Godmorgon alla fina bloggisar! Sorry för dåligt bloggande igår men fick världens migränattack som resulterade i för sen tablett tagning av mig och svår migrän i ca. åtta timmar! Sprang till toan stup i kvarten så idag är maggoten helt tom :( Är helt utmattad, kroppen har inte fått behålla något och jag är så seg i mitt huvud! Aj aj aj! Byter ut min migrän anytime! Någon som vill ta över den? ;)
Idag strålar verkligen solen igen efter två dagar av moln och blåst! Vem är lyckligare än jag? Ska försöka pilla i mig lite frulle nu tillsammans med mina män och sen ska vi in till Kifsias, en stor shopping gata här Athen! I like!
Lystring lystring, jag åker ju till New York för första gången i Juni, vill ha tips från er läsare som varit där? Bästa shopping gatan, bästa maten, bästa restaurangen, mysigaste kvarteret osv? Vill veta allt! So, hit me!
PUSS

Kommentarer
Postat av: elina

åk till SOHO!!..det är där alla kändisar åker för att shoppa i NY..massa bra affärer...du kommer shoppa ihjäl dig!men shit va kul det var !!

puss

2010-03-09 @ 17:16:01
Postat av: Anonym

Greenwich Village är GRYMT!! Finns en del shopping bla Marc by Marc Jacobs och Ralph Lauren. Men det bästa är att strosa omkring, hoppa in för en cupcake på Magnolian osv... Missa det inte. Skön blogg, keep it up girl:)

2010-03-09 @ 18:33:27
Postat av: Lojs

Nere i Soho är så mysigt att strosa runt.. där kan du hitta de lite annorlunda, men ändå super trendiga butikerna där de säljer typ endast en av tex ett par jeans. Super kul om man hittar nått man gillar! Och så finns det så mycket mysiga ställen att äta på! Vi skulle ju också åkt dit nu i Maj.. men bebben satte stop=) så nu har vi två flygbiljetter som ligger och blir oanvända=( Är sugen på att dra in magen allt vad jag kan och säja att jag bara blivit tjock, så jag får åka med planet ändå ;) Har massa bra tips på gator och resturanger Tilda.. vi tar det via msn!

Ta hand om dig! Puss /big sis

2010-03-09 @ 18:40:02
Postat av: looo

Du måste æta på the View , de ligger længst upp i marriothotell på timesquare ! svin hæftig resturang som rotetar så man ser skylinen øver hela NYC :)

2010-03-09 @ 22:08:12
Postat av: Anonym

skriver ner varje liten grej vi måste besöka!! tack tack tack lovers

2010-03-10 @ 07:28:11
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0