Milo and me.


Har varit fantastiskt väder idag och vid lunch bestämde vi oss för att dra oss ner till stan! Sagt och gjort, där käkade vi en god lunch, bestående av en ceasars sallad och en kall öl för min del! Det är ju faktiskt lördag!:) På mig idag har jag, Byxor: Vero Moda, Linne: Ralph Lauren, Flätad Tröja: Gant(ny!) och skor: Converse.
Nu ska jag ut och promenera med min älskade lilla tuss mille, och sen upp till gymmet för att köra ett riktigt pass, har varit lite lat på senaste, men nu ska jag komma igång igen! :) Later Aligator

Kommentarer
Postat av: sis

åå fina ni är små älsklingar! flyg mig dit!!! miss & a big kiss!

2010-03-06 @ 15:56:56
Postat av: mirjam

vilken toppen blogg du har tilda =) drömmer mig bort o hoppas på lite sol o värme här med!

2010-03-06 @ 16:39:24
Postat av: Saraah

Hej där!

Jätte fin och trevlig blogg!

Såg att du har bott i jönköping? vad jobbade du med när du bodde där? Jag ska flytta ner dit i sommar jag:)



ha en fortsatt trevlig kväll!

KRam

2010-03-06 @ 21:36:34
URL: http://aranele.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack mirjam, vad gullig du är! hälsa hem, pusss

2010-03-07 @ 08:46:31
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0