Good morning.

Godmorgon godmorgon! Hoppas ni alla sovit gott! Sitter just nu med mitt nybakta grova bröd i handen, om jag får säga det själv så är det underbart gott! Jag älskar det och kan trycka i mig hur många skivor som helst! Det bästa är att du inte behöver jäsa brödet, här går de undan med färskt bröd till morgonmys frukosten!

Väntar på att det lill dis som befinner sig på himlen ska försvinna, är nämligen mycket taggad till att sätta mig i solstolen och få lite nya ränder! :) Man blir ju så mycket fräschare tillsammans med en lätt brunbränd kropp/ansikte! Tycker inte ni? Hade tänkt ta med mig hatten, tidningar och milleman ner till stranden och lägga mig där... hmm, får nog vänta en stund och se om himlen blir lite, lite blåare! Just de, någon som kan hjälpa mig hur man gör med en hel kyckling i ugnen? Vore jätte tacksam för ska för första gången försöka mig på att göra det! :) Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: mami

Godmorgon mitt hjärta. Låter härligt med nybakat bröd, ät nu ngn extra =) Sååååå fina kuddarna blev!!

2010-03-03 @ 10:08:01
Postat av: Anonym

erat hem är helt otroligt fint, vart har ni hittat all inredning och gick den på en förmögenhet? ser ut som mitt drömhem!!

2010-03-03 @ 11:45:16
Postat av: Anonym

Ja mammis lilla, jag lovar! :) älskar dom! Passar så fint!



Men tack så gullig du är! Alla mina grejer som jag valt att inreda mitt hem med är både budget och lite dyrare saker! Allt från ikea, zara home till lite dyrare saker! :) Hoppas du får ditt drömhem du med! Kram

2010-03-03 @ 12:24:55
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0