Detox.

Tänkte köra en detox kur för att rensa ut alla gifter och skiter man har i stackars lilla kroppen! Skönt att känna sig ren inuti efteråt!
Avgiftning är en naturlig process för att eliminera och neutralisera gifter i kroppen. Innehåller vetenskapligt utvalda örter och kraftfulla antioxidanter. Dessa ger kroppen hjälpen den behöver för att göra sig av med alla slaggprodukter och hålla sig ren och välmående!



Nu ska jag käka lite frulle, sen prommis och gym! Nu jäklar är jag laddad! Idag är det match! Och ikväll sitter jag bänkad framför Channel E. Det är ju för tusan direktsänd OSCARSGALA ikväll! Sänds det hemma i Sverige med? Så himla kul och se vad alla har för fantastiska skapelser på sig! :) Vilken tillställning! Hörs sen! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köper man den detox grejen?

2010-03-07 @ 10:32:18
Postat av: Anonym

Jag klickade hem min från eleven.se! :)

2010-03-08 @ 09:57:18
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0